Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 709 ggr
amandapi
0

videoklipp :)

Får se om det fungerar nu, har filmat mina små busisar, och lagt upp det på youtube Glad

http://www.youtube.com/watch?v=53YCGk98ceg

AnneN
0

Vilka sötisar Glad

Vad är det för teckning på den råttan med mest mörkt på sig? Tycker det var riktigt snyggt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

amandapi
0

hrmm..Skäms jaaadu… mina första råttor och kan inget sånt Skäms

jag får nog hänvisa till zickan som jag köpt dom av Glad

BandiitQueen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej men vad lik den lilla black capped missmarked råttan va min kille här hemma, kanske är syskon till min Kaij här hemma.. :) Då han är från Zickan också ;) ^^ hihi .. Jätte sööta!

^_^ / Martiina

amandapi
0

rotade fram inlägget där zickan skrivit om råttorna och då är den ena honan alltså mink capped rex dumbo ocjh den andra black variegated rex dumbo Glad Födda 23 maj.

AnneN
0

#4 aha tack Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

BandiitQueen
0

Amandapi , skulle jag kunna få länken till där du hittade zickans tråd om råttorna? :) Du kan PMa om du inte vill skriva ut den här .. :)

^_^ / Martiina

BandiitQueen
0

Tack för länken och yes box killen från den kullen är min Kaij ;) (som det står längst ner på den tråden så var det vi som köpte bur också.)

Och en till kille som va äldre men som det är nu funkar han jätte bra ihop med alla och kommer få stanna på heltid :D

Kul att du har syster yster till pojken här ;)

^_^ / Martiina

amandapi
0

systrarna till din kaij ;)

Bägge mina är ju från den kullen :)

Hur är din kaij då? Kul att höra från andra som har råttor från samma kull :)

BandiitQueen
0

hihi oops.. systrarna yster ;)

haha han är mer vild än tam! *skämt åsido* men han är jätte framåt, hoppar, klättrar och är överallt! Han är en sån härlig kille, full fläkt!
Han va med om sin introduktion idag då jag satte ihop han med 4 "stora" killar.. :D Gick jätte bra.. (det va han,Bruno7mån,Mårten och Roger som bodde ihop.. K,M,R är lika gamla).. haha han är jätte härlig.. <3

aah det är alltid kul att man vet att det finns "samma" själar :)

^_^ / Martiina