Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 778 ggr
[kattsson]
0

Remipojken :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Minns ni lillkillen som föddes November 2009, Här kommer en härlig bild på honom :)

Ni sa att han var en Blue untypical ser han fortfarande ut att vara en sådan?

Vill ni veta mer om honom gå in på hemsidan: rattways.weebly.com

zickan
0

mins inte den tråden. Blue dumbo är han helt klart. Men var kommer untypical med i bilden. Det kopplar jag inte

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
0

Så jädra trött och just fått min första kopp kaffe sedan i morse. Menade att nej jag tycker inte han är untypical. Och följdfrågan som jag totalt missade var mer menat som. Varför har folket här ev jag sagt att han var untypical. Hur såg han ut som mindre. eller kanske länka till gamla tråden här inne?

[kattsson]
0

Vet ej om den gamla länken finns kvar, då hette jag rattor2009 iallafall och när han var liten var han nog ljusare än vad han är nu :/

zickan
0

ah okej :-).. blue kan likna mink väldigt mycket under tiden som yngre. pälsbyte och silveringar kan skapa stor förvirring. kanske därför?

Just den bilden du lade upp i denna tråd så tycker jag att han är en helt vanlig blue. Kanske något ljus sådan.
Untypical används mest när man inte kan vara hundra på att färgen man angett är rätt eller färgen är totalt ifrån standard.

Måste ,nyfiken fråga. Är den råttan släkt med någon råtta som heter remmington?

[kattsson]
0

#4 Näe jag känner inte igen det namnet :/ Så jag tror inte det, Remi har jag födit upp själv och hans syskon heter inte så :/

zickan
0

Ne den råttan lever inte ens längre. Så han var gammal. Kom bara att tänka på det nu iom liknelsen på namnet :)

[kattsson]
0

Haha okej :) Remi fick sitt namn efter filmen rattatoui eller hur det nu stavas :)

Men den råttan heter remi och är blå så då fick han heta remi han oxå :)

wintermynta
0

Han är en väldigt vacker blue dumbo.

[kattsson]
0

Tackar :)
Jo han är mycket stilig kille :)
Du har många väldigt fina råttor, var nyss inne på din hemsida, mycket fin :)