Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 1086 ggr
ances
0

Mio (HextremO)

Glömt bort om hon bytte namn till Mio förut, och har ingen aning om var jag skulle ha den här tråden…

Hur som helst, jag köpte en råtta från Mios Sagan om Isfolket-kull för ett par månader sen.

Jag hörde om vad  som hade hänt med de där andra råttorna hon hade haft, men jag undrar bara om någon har lyckats få tag på henne sen dess - jag har försökt maila henne, eftersom hon skulle skicka Siljes stamtavla till mig, men inte fått något svar.. ;s

SweGizmo
0

ja du, hon har nog bytt både telefonnummer, mejl och dyligt. tror nog hon blev så bombad av hat. men helt säker kan jag ju inte vara. har bara följt det via här och facebook.

Min blogg: SweGizmo.se

ances
0

Hm, okej. Sökte på eniro och det kom upp två nummer under hennes namn, ska se om något av dem fungerar någon dag i veckan…

antidote
0

Vad heter råttan i stamtavlan? köpte två men är tyvärr bara en i livet just nu

ances
0

Silje :)

Usch, vad tråkigt.;(

antidote
0

Okej. mjo var tråkigt att hon var tvungen att avlivas :/ med tanke på att hon var så ung

ances
0

Ja, precis.. vad var det som hände? ;/

Fick du någon stamtavla till dina två?

antidote
0

Jag fick stamtavla. Sol avlivades pga att hon hade en stor knöl under halsen och så hugg hon efter både mig och de andra i buren. Hennes syster är likadan

zickan
0

Dominans problem :-/.
Pappan till kullen fick tas bort två gånger från domar bordet på utställningen. Det då han burrade och troligen skulle ha huggit domaren om de fortsatt. Brorsan till honom slutade att helt kunna sitta med andra råttor. Snäll mot människor men gick inte med bur kamraterna.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

amandapi
0

tror hon varit aktiv på

http://r8forum.kanske.net

Du kanske kan kolla där?