Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1239 ggr
Zakaraa
0

Sökes: Buröverdel

Jag söker en stor bur överdel som jag kan använda som 'utebur' dvs en bur jag stället på gräsmattan då jag har råttorna ute.
Den ska gå att packa ihop, för annars har jag ingen plats för den och den ska helst vara i storlek med en Furet Tower gallerdel (dennes gallerstorlek är  80 x 75 x 70 så något liknande)

Priset ska inte vara alltför dyrt och helst i närheten av Gävle (ja transport finns men Helst nära Gävle ;P)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Zakaraa
0

någon? :P

mccazz
0

Attans att du bor så långt bort, får du vägarna förbi sthlm så har jag gallren kvar från en furet tower (slängde bara bottnarna) du hade kunnat tagit för en hundring.

Zakaraa
0

Vart bor du i sthlm? Du kan skicka ett PM om du inte vill skriva här.
Har släktingar som bor där och snart ska upp till mig.

Du menar 100kr för alla de 8 gallersidorna (+tak)? Så vi inte missuppfattar varandra :P

mccazz
0

Jag bor i haninge, södra sthlm. Visst menar jag alla delar =)

Zakaraa
0

Jag håller på att kolla upp hur mkt det skulle kosta att skicka via bussgods, jag är helt klart intresserad!

Jag återkommer så snart jag fått kontakt med dem på bussgods :)

Zakaraa
0

Jag har nu varit i kontakt med bussgods.
Informationen var dock lite luddig, så jag kan säga fel nu (men du kanske vet?) de sa att det inte finns någon bussgods där du bor utan att du måste i så fall ta dig till sthlms bussgods för att kunna skicka de

Jag vill köpa gallerdelarna men jag måste vänta då jag ska åka utomlands nu om en vecka och är borta till den 9/8 efter det vet jag hur mycket pengar jag har och om jag kan betala nu eller måste vänta lite

mccazz
0

Aj då, jag kommer ju kläcka bebis nån gång mellan idag och 16 aug (beräknad 2/8) så de blir nog svårt att krångla med sig allt till bussgods med en nyfödd under armen =/

Zakaraa
0

Det är inget akut då buren ska användas som utebur och nu ser det ut att bli för kallt för att ta ut råttorna på marken så vi kan vänta tills efter vintern också. På så sätt är det ingen fara :)

Katrin82
0

#7 grattis i förskott :)

zickan
0

Haha.. hade lätt kunnat köpa de furret delarna :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
0

Jag sitter med kaninburar med trasig botten. Iof inte den högsta höjden. Men de finns iaf här i västerås.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Zakaraa
0

En kaninbur är lite för låg för det burbygge jag tänkt mig