Råttor iFokus

Råttor

Etikettlänkar
Läst 1141 ggr
Xett
0

blocket annons

ja vet att det finns MÅNGA blocketannonser inlagda här men denna måste jag bara länka, www.blocket.se/vasterbotten/rattungar_botrskankes_28506003.htm?ca=11&w=3&last=1 

jag kanske överreagerar och har fått allt bakom foten men som jag har förstått det så har antingen den här honan bott tillsammans med dom åtta hanarna eller så har hon bott själv, det första alternativet leder ju till graviditet.. 

den här personen kan ju vara jätteseriös och så men det låter inte så om man ska döma från den korta annonsen. Ville bara skriva av mig lite och om någon tycker tt jag resonerar helt fel så är tråden helt öppen för kritik, :)

PS. visste inte riktigt vilken grupp det skulle ligga i :P

UlrikaD
0

Det är väl bebisarna som är 8 hanar och 1 hona?

Zakaraa
0

#1 'bebisarna' är 3 månader enligt annonsen och de är 8 hanar och 1 hona

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Anaii
0

Det är bara 6 råttor på bilden så det är långt ifrån säkert att honan och hanarna bor tillsammans.

Skulle tro att det är någon som antingen tyckte det skulle vara kul att para en hona och sedan inte tänkt på att någon måste ta hand om ungarna, eller så kan de vara någon som köpt en hona som bar på ungar i djuraffär eller så och fått en otrevlig överaskning.

Xett
0

#3 kanske :/ "handla först tänka sen" mäniskor asså …

men om så är fallet borde dom väll ha lagt ut annonsen lite tidigare när dom fortfarande var "bebisar"

Xett
0

och det står ju att dom måste säljas två och två, undrar hur dom har tänkt där asså :P