Bilder behövs!
Jag är sjuk, jag har tråkigt, jag har fått fnatt men Raggamuffin håller inte med mig i mina planer.
Jag vill manipulera ett foto på mig själv till anthro (rått människa)
Men förutom att försöka få till ett trevligt kort på mig själv behöver jag få kort på öron och svans och Ingen av råttorna här är sammarbetsvilliga på denna punkt. Vill ha så bra kvalitet som möjligt och så mycket som möjligt på öron och svans.
Öronen skall helst vara rakt frammifrån eller skall kunna se ut som om de vore rakt frammifrån om jag nu hade råttöron.
Behöver även en bra fin svans. Gärna lite kringlad eller hängandes över en kant eller något. Så de ser lite roliga ut :)
Kravet därefter är ju att det är ok att jag använder fotona som kan komma in i denna tråd och att jag lägger ut resultatet på tex deviantart bdb. Men självklart med en omnämning ev länk om så önskas till vem stocken/referenserna kommer ifrån :)
Hoppas ni vill hjälpa denna arma sjukling underhålla sig själv!
Kan nog hjälpa till med öron, är dock liiiiite snett framifrån så du får avgöra själv ;)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Kan även behöva ett par tansibisingar rakt framirån ungefär med! Hela behöver inte synas men behöver iaf tänder med :P
några tänder kunde jag inte hitta tyvärr ;/ Var öron bilden något att använda? :P
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
jo kanske. Får se först när jag valt grundbild att jobba med. Vill ju även ha fler alternativ :P
*putt*

Hur menar du att du vill ha svansen?
Vill du bara ha bild på svansen eller på både svans och råtta?
Vill du ha dumboöron eller toppörade?
#8 Skall sitta på golvet och se ut som en råtta som vill ha godis. Bilderna finns på "Hjälp mig välja" tråden. Så jag vill ju att svansen inte bara ligger rakt utan lite kringlad eller rundad då jag vill att den skall sticka fram. HUr exakt vet jag inte ännu utan det beror på vad jag har att arbeta med.
Så vad än som passar. Dumbo eller toppörad spelar inte så stor roll för min del. Föreslå kanske vad som skulle passa mig bäst om jag vore en råtta :P
#7 tyvärr var öronen lite för suddiga. Fokuset ligger på den lilla näsan :P
inga fler bidrag till mitt lilla projekt?
#15 tack så mycket :D perfekta tansibisingar de där :D
Sitter tyvärr på fel dator för att fixa bilder. :/
#17 ok men vet du att du har någre bra? Kan lugnt vänta för å se om det kommer ett större utbud. Skall ju helst vara så mycket som möjligt att välja mellan :P Även om det kliar i fingrarna på mig!

#19 Gud vilka söta öron! Gillar verkligen formen.
Älskar mina stora små vänner..
hihi :) visst e dom söta! Han kommer från Nicciz happy tree friends kull
Har lite bilder på min sida Http://www.Maria92.se
*putt*