Råttor iFokus

Råttor

Etikettsläktforskning
Läst 1536 ggr
nello4ever
0

Katrin82's D-kull =D

Jag hade tänkt skapa en liten tråd där alla som äger någon av ungarna från Katrin82's D-kull kan skriva hur det går och kanske lägga ut lite bilder:) själv har jag 3 fina killar: Darwin, Dixon och Dr Cutie;) Så kom igen och skriv om hur era små underbaringar mår:p

nello4ever
0

Mina grabbar mår underbart, riktigt sociala kelgrisar:) Dixon är väldigt framfusig och springer hellre runt och undersöker än att sitta stilla i ett hörn:) Darwin är lite mindre springig och mer stilla, han är lite pipig och protesterar mot rätt mycket:p Cutie är minstingen och lite feg, blir rädd för ljud ibland men ändå riktigt trevlig:) Den härr kullen är enligt egna erfarenheter en riktig guldgruva:D

[MissCaandy]
0

Jag har Dallas här :D

Ska fixa någon bild och slänga upp :)
Dallas mår jätte bra förutom ohyran här hemma nu.

Nisses
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två av flickorna här hemma. Dom busar och pussas hela dagarna, de få stunder dem ligger still får man njuta av:)

Bifogar en bild av trollen på balkongen i solskenet.

nello4ever
0

Putt vill veta hur det har gått för syskonen:)

[MissCaandy]
0

Dallas

Tog 2 snabba bilder nu. Som han sitter på första bilden har han suttit i typ 15 min nu. Så fort han är ute så sitter han i mitt knä eller i tröjan. Som ni ser på andra bilden försöker han komma in i tröjan.
När jag går ifrån soffan så står han och stirrar tills jag kommer tillbaka och då är det upp i knät igen. <3
Jag är mkt mer intressant än den nya burkamraten…
Tror han är blyg för nya råttor, sötnosen.

Katrin82
0

Jag har ju själv sötsaken Darling här hemma (bredvid mamma).

Den här tösen är det också mycket bus och full fart i..men hon kan också hitta ett lugn och vill sitta i knät.
Jätte kul att få se bilderna :)

#4 Har hört av mig till dom andra ägarna :)

nello4ever
0

#6 naaw vad söt:) Har du fått mitt PM?;)

Katrin82
0
nello4ever
0

Kan börja med en på Dixon ska försöka fixa ett par bättre bilder på resten;)

Katrin82
0

Dixon som precis vart på besök här :)

Katrin82
0

OT men Dixon, Darwin & Dr Cuties nya kompis Fighter som flyttar om 2 veckor :)

nello4ever
0

Katrin82 hihi ser at bilderna på fighter också är från idag ^^ Sötnosen Dixon och söta bebben Fighter :) Men det var kul idag, söta bebisar men tillslut så gick det att bestämma sig;P

Katrin82
0

Jajjamänsan. Roligare med helt nya bilder. Ska skicka över alla bilderna till dig sen :)

nello4ever
0

Sötnosen Dixon:) #11 "Simma simma, luftsim" xD^^

[MissCaandy]
0

Är det bara Dallas som fortfarande ser liten och barnslig ut i sina dumboöron? Tungan ute

nello4ever
0

#15 haha nejdå jag kan försäkra dig om att alla mina grabbar ser minst lika löjliga ut;P

nello4ever
0

Eller rättare sagt de ser smålarviga ut men de har börjat växa ikapp, de har kommit in i växa åldern:p

Katrin82
0

#15 vad väger Dallas, vet du det?? Dixon vägde vi alla fall igår, visst var det 460gram  Fanny?? underbart minne man har..haha..

nello4ever
0

#18 Haha jepp 460, min stoora grabb:p Ditt minne dög ju tydligen;)

[MissCaandy]
0

Ska kolla nu :)

340 om min våg visar rätt Förvånad

Katrin82
0

Då är han verkligen en liten plutt, min Darling väger 280..dom är ju bara 4 månader ännu..

[MissCaandy]
0

Han är inte underviktig eller så. Inte mycket hull men inte för smal.
Så han är nog liten

nello4ever
0

#20 haha ojdå o jag som tycker att min Cutie är liten:p Han väger väl runt 400 gram;)

Katrin82
0

Tog en till vikt på Darling för att kolla igen, kollade för ett tag sedan och uppskattade runt 280, men hon låg nu på 314 gram, så hon växer nog snart ikapp brorsan…om vågen verkligen visade rätt, låter väldigt lite..

Verra
0

Diesel och Dexter är två  fantastiska små gossar. Diesel väger drygt 360g och Dexter ca 330g. Inte så storväxta men det beror nog på att dem rör sig för mycket ;) Det går an med ett par minuter i knät eller på axeln men sen är det fullfart igen.. Men dem växer fortfarande så lite större blir dem förhoppningsvis :)

[MissCaandy]
0

Dallas har börjat rossla. Förmodligen mycoplastma från Bruce, som fick det av Dumle… Gråter

Den här hemska jävla sjukdom..