Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 2764 ggr
amandapi
0

bomaterial?

Har ni något bomaterial till era råttors "hus", eller har ni hus överhuvudtaget?

Och vilket bomaterial tycker ni är bäst?

Zakaraa
0

Jag har toapapper som de får boa med, tyg tyckte de och de älskar att slita sönder tidningspappret jag har som botten material och ta in i husen

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

amandapi
0

Jag har också lagt in toapapper och så har de dragit in tidningspapper nu också.

Funderra på om jag kanske ska lägga in nån fleecebit där också, huset e så stort och de är så små ännu, så at det blir mer ombonat tänkte jag..?

Lancia
0

har både fleecebitar och strimlat/rivet tidningspapper. fleecebitarna brukar samtliga av mina flockar kasta ut ur huset, men tidningspappret är poppis :)

[Jodine]
0

Jag har tidningspapper som bottenmaterial i buren så det drar de in i alla bon, ibland får de lite extra toapapper och i hängmattorna lägger jag lite handdukar, eller klipper lite fleece och lägger in. Det beror på vad jag har hemma

Lancia
0

Metro-tidningarna är helt klart det bästa som hänt min stad. MASSOR med papper att riva :D

AnneN
0

Rivet tidningspapper och en fleecefilt har mina råttor att bädda med

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jespersen
0

Rivet tidningspapper :)

spikeodumbo
0

Mina älskar tidningspapper. Sen har dem en favorit sjal som dem älskar… (var en gång min favortit sjal men dem hade lyckats få in den i buren när dem var små och bädat in sig i den.. kunde bara inta ta bort den ifrån dem=) )