bomaterial?
Har ni något bomaterial till era råttors "hus", eller har ni hus överhuvudtaget?
Och vilket bomaterial tycker ni är bäst?
Jag har toapapper som de får boa med, tyg tyckte de och de älskar att slita sönder tidningspappret jag har som botten material och ta in i husen
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Jag har också lagt in toapapper och så har de dragit in tidningspapper nu också.
Funderra på om jag kanske ska lägga in nån fleecebit där också, huset e så stort och de är så små ännu, så at det blir mer ombonat tänkte jag..?

har både fleecebitar och strimlat/rivet tidningspapper. fleecebitarna brukar samtliga av mina flockar kasta ut ur huset, men tidningspappret är poppis :)
Jag har tidningspapper som bottenmaterial i buren så det drar de in i alla bon, ibland får de lite extra toapapper och i hängmattorna lägger jag lite handdukar, eller klipper lite fleece och lägger in. Det beror på vad jag har hemma

Metro-tidningarna är helt klart det bästa som hänt min stad. MASSOR med papper att riva :D

Rivet tidningspapper och en fleecefilt har mina råttor att bädda med
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Rivet tidningspapper :)
Mina älskar tidningspapper. Sen har dem en favorit sjal som dem älskar… (var en gång min favortit sjal men dem hade lyckats få in den i buren när dem var små och bädat in sig i den.. kunde bara inta ta bort den ifrån dem=) )