Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 751 ggr
persikahallon
0

Blocket-annons

Fanns det inte en blocket-tråd? Hittar den inte nu, har lite brådis. Finns iaf en annons om två honor som skänkes i Uppsala. Mailade personen och sa att det finns risk att de blir ormmat om hon skänker dem, hon svarade och sa att det inte gör något. Någon i närheten som är sugen på att ge flickorna ett hem? Sök på blocket, inlagd idag.

Louisette
0

Kanske kan någon ge dem ett akuthem tills de kommer tillrätta och hittar ett stabilt hem?

fiffiluren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är den förra tråden, kanske börjar vara dags för en nu igen…

Den här du menar? F* f** säger jag bara, hoppas jag tolkar det rätt när hon skänker bort dom för att dom är äldre (inte alla som betalar för äldre djur) och inte att det är så att hon skänker bort dom för att hon vill ha "nya fräscha" djur Obestämd

persikahallon
0

#2 Ja, det är dom tjejerna som riskerar att bli ormmat. Kanske har dom redan blivit det. Rynkar på näsan Hoppas att någon i närheten har möjlighet att ta dem.

Svartasilverskon
0

dom kommer bli ormmat om ingen hämtar dom.. mailade ägaren nyss och hon sa att dom kunde bli ormmat

persikahallon
0

Ingen med honor som kan tänka sig att ge dem ett hem? Åtminstone ett tag som #1 föreslår. Jag bor för långt bort och har hanar här hemma. Det gäller nog att vara ganska snabb om man ska hinna ta dem innan de skickas i döden.

Louisette
0

Jag hade kunnat ta dem om det inte vore så att jag bor i Småland :(

leoiknack
0

tyvärr har jag hanar så