Äntligen..
Nu har man äntligen gått och skaffat råttorna man suktat efter i snart 10 år. Då min sambo uttryckte intresse så bestämde vi oss för att skaffa vars en liten sötboll.. Dom var mysiga och nyfikna redan från dag 1. Gillar att komma ut ur buren och mysa eller gå på promenad.. Bajsar bara på toalådan i buren utan att fått träning alls.
På bilden är min lilla Zombie.. Gillar uppenbarligen att sitta på axeln och pussas eller krypa in och lägga sig vid brösten under tröjan. Så söt.. Kan inte riktigt bestämma sig om hon ska ut eller in efter att ha suttit på axeln ett tag. Springer in och ut på armen. Helt förälskad i henne.. Sen har hon inte bajsat på mig alls och bara stänkt en liiiiiten fläck på armen..
Sen hennes syster Xilmeria som är så söt i min sambos nacke, ficka eller händer. Ingen pussgurka men jätte mysigt att bli klappad på huvudet. En liten bajs och kissmaskin den där sötbollen..
Vi är i alla fall lyckliga över dom små sötsakerna ^^
För att till lägga vi har inte kutterspån i botten! Vi lånade en bur till transporten och då var det kutterspån i botten redan!
oh mystottar :3
Åh vad söta!:)

ÅÅh, söta! Dom där kängurubenen på små bebisar e såå fulsöta :D
Sa mysiga.. Tänkte slänga iväg en fråga.. Hur länge är det lämpligt att ha ute dom om dagen? Tänkte sa att vi inte tar ut dom för mycket. Men svårt att låta bli då Zombie springer in i buren sen raka vägen ut på min axel igen om jag håller kvar handen :O
Men oj vad små dem var:s Ge nem mycket bra mat:) avocado, nötter, ägg osv.
Hur gamla är dem?
Min blogg: SweGizmo.se
Bara 5 veckor på bilden :) ger dom mycket mat ^^