Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 844 ggr
[lucke]
0

Selen

Kommer någon sälja selen på utställningen i Kallhäll nästa lördag? Eller någon här som fortf säljer?

MioAndTheRatz
0

Japp : ) jag och Sorkis ska stå och sälja Selar, hängmattor mm..

zickan
0

Sorkland och geten kommer ha sele etc på utställningen. Jag som har fixat det tillståndet. Men det blev helt bekräftat nu i veckan av styrelsen och priserna på vad tillståndet etc är fixat nu :-D.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lancia
0

Nu blir jag förvirrad. Vem säljer selar? Sorkis och Mio eller Sorkis och Ullis? Och varför är det du som har tillståndet, men inte är den som säljer? :D

MioAndTheRatz
0

Jag fick bekräftat igår att jag fick ta med mig hängmattor mm och sälja, Bara en del av vinsten gick till Srs :D

zickan
0

gått bakom ryggen på utställnings ansvarige?… SNYGGT!!!

Sedan kan du ju ta och svara mig mio. Om råttorna du har som du inte ska ha. Det vi skulle styra upp denna helg!!

Lancia
0

ok

zickan
0

mmh

MioAndTheRatz
0

Vadå gått bakom ryggen på utställningsansvarige?

jag kommer inte att vara hemma i heljen, har lovat klubben att hjälpa till på tävlingen imorgon…

zickan
0

de skulle hit. det var dealen. jag skulle hämta eller du lämna. två av de du sitter med ska med på utställningen. det visste du gott och väl i tid. kan ju svara när man försöker nå dig. så man har tid att styra upp. typ åkt i går eller något och hämtat dom hos dig. lagt upp flertal dagar jag kan hämta alla råttorna. men inget funkar. nu får du se till så de kommer hit!..

#8 vem har gett dig tillståndet?

zickan
0

fick mer info om det hela nu. asgarv.. nu är det kaos igen på ting som inte borde vara.

MioAndTheRatz
0

Wrooom!

wintermynta
0

Inte för att vara skit jobbig men det står inget i bestämmelserna om tillstånd eller att man måste ha styrelsebeslut.
Det enda som är sagt är att vem som helst får sälja saker vid mån av plats och en erlagt avgift av bordshyra (även den uppgår till olika summor beroende på vem man frågar)

Sorkland
0

Jag kommer att sitta å göra lite selar på plats man kan köpa.. finns inte den färg som önskas så kan man beställa så skickar jag när jag kommit hem igen.

zickan
0

#12 undra om dom själva vet om det.

Nicciz
0

Jag blev tydligen tvungen att avbryta min rifsemester… Men jaja..

Mio, hur du ens vågar dyka upp är för mig personligen en gåta då du är anmäld för stöld av andras råttor bla min.

Men nog med personliga åsikter:

SRS har väldigt dåligt nedskrivna regler men etikett är att man anmäler till utställningsansvarig (i det här fallet mig eller Jessica Matson) att man vill sälja saker och tilldelas då i mån av plats ett bord för detta. Det bör anmälas av flera orsaker, dels att man inte ska konkurera med ev. sponsorer på plats eller att det ska stå 10 st o sälja samma sak, det är för säljarnas säkerhet.

Jag har lovat 1st bord till zickan och de som anmält försäljning är sorkis och Geten.

Nicciz
0

Och nu återgår jag till min semester! :P

[lucke]
0

Obestämd

Oki, men då fick jag svar på min fråga iaf…