Luktar
Mina råttor luktar jätte mycket :(. Jag vet inte vad jag ska göra. Det luktar lika mycket efteråt som innan jag städade. Är det någon som har något tips på vad jag kan göra?
Om du har mycket tygsaker i buren som kan vara kissiga kanske? o:
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Vad har du för inredning i buren? Och vad för strö? Hängmattor och annat i tyg kan behöva tvättas rätt ofta, tyvärr anser en hel del råttor att det e jättebra att man inte ens behöver stiga upp utan kan kissa och det rinner rakt igenom, men det luktar.. Träsaker kan också lukta en del. Jag brukar ha en toalett åt den med klumpbildande kattsand som jag städar varje dag, gör underverk för lukten! kan även rekommendera aspflis som bottenströ.
# Jag har några pinnar dom kan klättra på och hängmattor. Jag har köpt rör som jag ska råttorna ska ha.
Jag har aspflis som bottenmaterial.
Ja dom kissar i hängmattorna.
Killarna kissar överallt där dom går och är, vet ni hur jag ska göra så att dom inte kissar överallt?
Tjejerna är bättre men dom brukar också kissa överallt.
pröva att byta ut allt du har har i buren och bada råttorna också så borde det gå bort
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
Ofta är det hängmattorna som luktar mest, jag har en tygbit som hängmatta som jag byter ut varje gång jag städar. Eller så kan man tvätta den om man så vill.
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
Jag ska testa bada dom. Hur ofta kan man bada dom? Jag byter hängmatta vara gång jag städar. Jag städar ca 2 gånger i veckan.
Gallret… rengör gallret
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Det är nog det :). För det har jag inte gjort ren på ett tag. Det har jag inte tänkt på :S. Men man lär sig av sin misstag :)