Nakisnamn!
Liten nakis har flyttat in här hemma och nu behöver jag nya namnförslag. (:
Gärna några råd om ni känner för det? Första nakisen (:
Vad var det den där nudisten i Farmen på tv 4 hette… det funkar ju :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Naken-Janne:P Har jag för mig:)
Jamen det funkar väl, eller Canvas (tänk tatueringar) Nåt cathigt porrfilmsnamn kanske… för japp… en av huvudsakerna i sådana är precis hur en nakenråtta känns att hålla i handen… så nu vet ni.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Naken-Janne/Jan-O :D
#3, en penis med klor?!
Själv har jag bara haft turen (eller oturen?) att träffa på såna utan vassa detaljer. Men iofs, kattpenisar kanske, dom har ju hullingar. :D
Skalleper hette min haha =)
Åååh va gulligt :D

streaker ^^
You can't spell Bitchy without Itchy
Lancia, bortse från klorna så vet du att jag har rätt
nudist kan den ju heta… 
Det är en liten flicka XD glömde skriva det tror jag (: fick förslag på naken-janne tidigare av en kompis men passar nog inge vidare (:
Hmm… nån som gillar att springa omkring näck…. Ah Tila Tequila!
nekenfin.. eller näcken, men klart de passar aknske mer på en kille..
Nakenlisa.
#11 Haha! Den va bra!
hmmmm :D Gillade Tequila xD fast hm (:
Bara haft nakna som i dubbelrex. En där som jag verkligen lagt på minnet är lugus och hubba bubba. Enes syster är döpt till jenka(geisha).
Sedan min ende ägda nakna(blue fuzz) hona heter serenity(serena). Döpt efter ett grått halv fungerande skett som klarar sig genom det mesta.
Naken janne är ett rätt vanligt namn på hårlösa råttor.
Skulle lätt kunna döpa nästa hårlösa jag äger till
- Kallt utan kläder.
- Pank och byxlös
- Slant med rakapparaten
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
skinny men de e nog vanligt.. kanske.
haha :)
har du bild på den lilla krabaten…
?
inte just nu, kan slänga in en direkt sen när det fixas (: Troligen imorgon :)
Påven 

Peach
Känns ju lite som en persika :D

Strippan! :D
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Göran vore väl passande :)
Eller Lill-Erik för den delen, med tanke på vad nakenfisar ska kännas som
(Och så kan jag inte låta bli att hoppas att nakenfisen är en omplacering så du inte stödjer sån avel, såklart)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Tila Tequila tyckte jag om!! :D
Dooleys är med fint, och ak så gott! :D
är hon rosa aktig kan hon ju heta Pink! 
Fick bli en liten Suki (:
ok..
fint de med. 
Påven är bättre! -.-
Nä, Suki är fint