Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 495 ggr
pebb
0

Råtthona omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • Födelsedatum: Ca 081011

• Färg, teckning och hårlag: Black striped roan, släthårig hona

• Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v): Vet ej

• Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: Vet ej

• Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: Vet ej

• Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning: Omplaceras pga att jag har blivit allergisk

• Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo: Vet ej, hon är en omplacering från Falkenberg

• Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Super, hon är väldens snällaste, nu bor hon själv eftersom kompisarna har dött, men hon fungerade jättebra med dem trots att hon är uppvuxen som ensamråtta. Hon är väldigt framåt och älskar att vara med överallt, tyvärr får hon inte den uppmärksamhet hon behöver pga min allergi som jag precis har fått bekräftad.

• Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Omplaceras gratis till ett bra hem, hon är registrerad.

• Ort där råttan/råttorna finns: Göteborg, vill att hon hamnar i Göteborgstrakten och inte transporteras för långt bort.

• Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus): pm eller mail petroloj@hotmail.com

• OM ANNONSEN SKA VARA LÅST ELLER INTE: den behöver inte vara låst.

Som sagt, Alice är en helt underbar råtta, hon har ett superpsyke, är tyvärr ganska tjock pga bristande motion den senaste tiden. Har ingen ny bild på henne men hon ser ut som på bilden fast tjockare.. (hon är längst fram, inte den vita)

pebb
0

Ingen som är intresserad av Alice??

klick
0

Åh vad jag fastna för henne! Jobbigt att jag har plats i tjejburen med. Vart i göteborg finns ni?

pebb
0

#2 Hisingen, Biskopsgården. Hon är verkligen världens mysigaste och jag vill absolut inte göra mig av med henne eg.. Men jag tycker synd om henne!