Blocket
haha många ursäkter har man hört om för omplaceringar. Men en förstor bur är nog första gången jag har hört det :D
Men kanske hon tar sig igenom galler eller något då? :/
den ena honan med buren som är "för stor" ligger redan ute på den andra blockettråden, och jag tror det fastställdes att det var galleravståndet de menade.. Men jag vet inte. Det är helskumt :S
Usch vad blocket avslöjar hemska saker gång på gång på gång på gång…..

Personen i första annonsen verkar ju bara vilja ha en råtta dessutom. Någon som orkar uttrycka sig pedagogiskt kanske kan maila och tala om att man inte bör ha bara en råtta.
Och ser inte råttorna i annons nummer två lite för gamla ut för att gå ihop hanar och honor?
Haha.. personen som verkar vilja bara ha en råtta kan ju ta en hane jag har här så tar jag honan.. har en grabb som inte funkar med andra hanar.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Första annonsen har jag kollat på väldigt mycket, men min honflock är överfull just nu tyvärr…
Andra annonsen har jag haft rätt mycket kontakt med, och hon verkar inte ha så jättestor kull. Jag påpekade just det att det är lite brådskande att sälja råttorna eftersom det är svårare att introducera äldre råttor, men det höll hon inte med om. Utan att det ska bli ramaskri så skrev hon dessutom "Måste antagligen skänka bort alla fem hanarna till en djuraffär för att dom luktar så mycket!".