Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1146 ggr
Magda
0

OT - Lillebror

älskade lillebror varför finns du inte mer??

1 april 19.40 gick min bror bort

slår cancern men dör av biverkningarna av behandlingen mer eller mindre, vad är rättvisan i det???

hur ska jag orka gå vidare, bara det att allt fortsätter utan honom är så hemskt.orkar inte.. alla djur som ska skötas allt som ska göras

men värst är det för hans flickvän, de var tillsammans i 7 år och hon kämpade vid hans sida varje dag i hela hans sjukdom.

kommer alltid att älska dig Kristian

elektra1
0

Vad hemskt! Blir så ledsen för eran skull. Vet inte vad jag skulle gjort om någon av mina syskon dog :-(

Kram

Geten
0

Oj.. Jag beklagar sorgen! Rynkar på näsan *tröstkramar*

Thirre
0

Beklagar sorgen.

Har själv varit med om att förlora min lillebror, inte av cancer, men likväl är han borta och han försvann under en natt. Jag skall inte påstå att jag vet vad du känner men jag har i alla fall mina aningar. Livet kommer att stå still för dig ett tag och låt det göra det, låt dig ta den tid som behövs för att ta ett ordentligt farväl, för att läka själen och för att slutligen komma ihåg alla de bra minnen man har. Minnen som nu möjligen grumlas av en sjukdomsbild..

Man "lär" sig till slut att sin bror inte finns med längre, att han inte kommer att vara med vid högtider och födelsedagar, vara med vid vardagliga ting och sammankomster. För ja, ärligt så är det främst vid familjetider som det saknas en, det fattas en person och familjen känns inte fulltalig. Dock ger tiden oss människor en chans att överleva och hitta strategier för att hantera ting.

Det blir bättre, hur banalt och klichéaktigt det än låter.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Magda
0

1 april blir aldrig den samma Gråter

[crazykitty]
0

Beklagar sorgen… Skickar en styrkekram

beckare
0

Jag beklagar. *kram*

OttoIsTheShit
0

*styrke kram* :(

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Katrin82
0

Men så fruktansvärt! Går inte att förstå vilken otrolig tomhet det ger. Har själv aldrig förlorat någon som stått mig så nära så kan bara tänka mig hur hemskt det måste kännas, och så ofattbart!

*tröstkramar*

eloize
0

Usch vad lessen jag blir av att höra detta!

Skickar massa styrkekramar till dej och din familj, hoppas ni tar er igenom detta på bästa möjliga sätt för er alla.

Rättvisan kan man fråga sej flera gånger om vart fan den är någonstans…. finns den ens!?

det finns inget man kan säga i detta läge för att få sorgen att lätta eller för att få smärtan att försvinna, men ibland räcker det emd att bara veta att det finns folk här ute som tänker på en i tuffa tider.

*styrke och tröstkramar*

mysanfbg
0

Gud, så hemskt:( Beklagar verkligen sorgen..

*tröstkramar*

Terato
0

Å gud, så fruktansvärt hemskt! Gråter av bara tanken att förlora något av mina syskon.

Har inga ord, bara en stor varm kram.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Lancia
0

Beklagar verkligen, Magda. Kan inte ens nästan tänka mig vad du går igenom. Massor med kramar till dig!

cosmonita
0

Åh, beklagar djupt.

Livet är inte rättvist.

Emma87
0

Oj, jag vet inte ens vad jag ska skriva men jag vill skänka dig en tanke och visa mitt stöd.. Ord blir så otillräckliga i en sånhär situation, så jag skickar dig en massa styrka att orka kämpa på och en jättekram genom cyberspace.

KickanW
0

Som de andra skriver så finns det inte mycket att säga egentligen. Ingenting kan ju trösta.

Var starka och ta hand om varande ni som finns kvar. Mycket värme från mig, som inte varit med om precis det här men som vet vad stor sorg innebär.

Magda
0

tack för ert stöd.. Gråter

hans flickvän Jennie har det trots allt värst, hon har kämpat vid hans sida hela det här året han varit sjuk och verkligen gjort allt.. det kan vi övriga familj tyvärr inte säga.. vi har inte funnits där för honom direkt, inte mamma och hans pappa heller..

Cis-j
0

jag beklagar verkligen sorgen :(. Ni får ta hand om varandra nu och många styrkekramar till er!