Avreagerar mig.
Mammas personliga assistent är aaaaasjobbig. Hon har råttor och hon säger hela tiden vad jag ska göra och inte göra med mina råttor! Nyss sa hon ''ha inte för mycket leksaker i buren bara, då gömmer de sig överallt och blir inte tama.''
jag blir så jäääääääävla irriterad på henne. Hon fattar inte att anledningen till att hennes djur inte är tama är för att de är köpta i en djuraffär där ingen har hanterat dem!
Förlåt, var tvungen att avreagera mig lite. Jag var redan irriterad på henne eftersom hon idag satte upp en lapp i badrummet som också sa vad vi får och inte får göra. Jag behöver ingen jobbig tant, mitt liv är jobbigt så det räcker…
Förlåt igen…
Din mamma's assistent är där för din mor . så säg åt din mamma's ass att inte lägga sig i ditt liv utan hon jobbar bara för din mamma inte nått annat. om hon fortsätter så prata med din mor. assisternter är bara där för för din mors skulle och inte för att vara jobbig för andra^^' hoppas att du förstår vad jag menar^^'
iaf säg åt assin att sluta att lägga sig i vad du och alla andra gör för hon är bara där som en hjälp åt din mor och inget annats^^
plus Råttor kan ha skit mkt leksaker ^^ inget är för mkt.
lycka tilll vännen

Äh hon ska assistera din mor och inget annat.
Angående leksakerna så är ju mer desto bättre enligt mina pojkar, och de är mycket tama djur=)
Qui dormit, non peccat

Vad jobbigt.. Egentligen skulle jag säga: prata med henne. Men jag vet ju att det inte alltid är så lätt, jag hade ju inte själv kunnat.. tror jag.. Kanske kan du försöka prata med din mamma, lite lättare att prata med någon inom familjen än någon utomstående (tycker jag). Ja, jag tror att du kommer på något jätte bra, själv!
Skicka henne en sur blick från mig, (en diskret så hon inte blir sur på dig ;P)
Hoppas det löser sig, kram
Juste, skit i vad hon säger om dina råttor, du kan bättre än henne!
Tack för hjälpen, jag ska prata med henne när jag är mindre sur ^^
#3 det ska jag göra! Haha!