Mat!
hej sitter här och funderar på om det är okej att ge råttor rått kött. Mina katter får det hela tiden, så ja skulle bara kolla efter om det är något man inte ska ge råttorna. =)
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind

inga problem du kan ge dem rått kött.
Men det man kan tänka på är att inte ge dem mer än vad de äter upp, inge kul att hitta rester i en hög. Och att rå kyckling kan innehålla salmonella, vilket kan smitta till människor från råttorna.
Qui dormit, non peccat
Okej suveränt! Tack för hjälpen, då blir det lite kött till kvällsmat för pojkarna =)
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Så länge det inte är råttkött ;)
Aha! nje ska tänka på det! inget råttköt här!
S*Winterwind
Jag trode det var dte du frågade om först xD råttklött …phooo…tyckte dte lät fruktansvärt xD
Nä, men rått kött brukar mina få som godis tyup. det är uper gott :D
Typ rå fisk eller en liten nöt bit (MUMS)
Se bara upp med griskött - det innehåller trikiner och ska absolut inte ätas rått.. ^^

hahahhaha, trodde också du menade råttkött. Blev lite ställd där ett tag, hahah.
men ja, rått kött kan du ge(lite beroende på vilket sorts kött, som ovan sagts) !!
=P
Tack för hjälpen, nu äter dom kött och dom ÄLSKAR det! Frans vill ha mer och mer och mer!!!
S*Winterwind