Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 916 ggr
MioAndTheRatz
0

Puuh! Äntligen

Nu sitter jag i soffan och svettas som en gros samtidigt som jag synar spektaklet jag precis fått ihop.. Det var då ingen lätt match att få ihop en furet tower direkt. Men nu står den klar med 4 jätte glada töser som tycker matte är bäst i världen..

Men mycket slit var det, typ 10 liter svett.

Och det är bevisat att Mio kan krypa in, vända och krypa ut igen utan problem : ) Så städning lär inte vara några problem..

Och tror inte en bur kan matcha tapeterna så bra som denna bur gör..

Bilder kommer senare, måste iväg och medicinera tåttis..

mieeow
0

vill gärna se bilder :) …

Zakaraa
0

Ett väldans slit att få ihop allt och sedan att "möblera"!! Nä usch fick ont i ryggen så jag skulle In i buren för att nå x'D
Men tjejerna stormtrivs i buren så jag ångrar inget ;)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

mieeow
0

haha min bur är väldigt dåligt möblerad av mig, för att tvätta deras hylla som jag satt fast så måste jag ta av hela taket XD

Men jag gör det för råttornas skull såklart <3

Bilder!Bilder! :D

MioAndTheRatz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bilder kommer nu : ) Medarbetarna får gärna lägga in bilderna i inläggen sen ; ) jag är retard, hjärnlös och störd så jag vet inte hur man gör och iFokus plus har jag inte heller : P

MioAndTheRatz
0

Ska in mer grejer..Får bli en tripp till Ikea med Zickan och c:o imorgon : )

MioAndTheRatz
0

Swea är nöjd iallfall, Och leker papegoja : )

mieeow
0

Den ser jättefin ut!!  :D

MioAndTheRatz
0

Swea tackar Matte för nya buren med en puss : ) Och älskar att matte kan komma in i buren och hälsa på XD

MioAndTheRatz
0

Och småflickorna tycker rören är toppen : )

Zakaraa
0

Slänger in en bild jag med Oskyldig

Falurven
0

Haha bygga ihop en furet tower är inte det roligaste! xD
Men det finns nått som är värre… Att bygga ihop TVÅ! X'D

Mvh Nathalie

MangoMelon
0

Speciellt om man ska bygga ihop dem utan instruktioner! Jag vet inte hur många timmar jag stod och funderade på hur f*n gallren skulle fast i varann innan jag fattade att det är det rören är till för :P

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

MioAndTheRatz
0

Jo det var ju mitt problem med XD Fast sen när jag skulle plocka ihop alla påsar så hittar jag !!3!! instruktioner.. jag morrade lite åt mig själv där. men vad sa man göra när man är hjärnlös?

#11 HAHAHA Det kan jag tänka mig.. jag ska nog iallfall vänta 1 månad till nästa ihopbygge ;P

Nicciz
0

Alltså jag förstår inte vad som är svårt hahha jag o husmusen fick ihop hennes på 15min top XD det är ju klart alltihop bara sätta i vinklar o bygga som småbarn o klossar *asg*

Zakaraa
0

Mitt bur bygge tog inte så lång tid heller. Om man räknar själva bygget dårå. Fick springa fram och tillbaka från datorn då 1 del var trasig så jag fick mejla hemsidan :P

MioAndTheRatz
0

Ja men då var ni två? jag har aldrig påstått mig vara direkt smart.. Jag fick utseendet istället.. Det tog nästan 2-3 timmar man då gjorde jag lite fel imellan åxo, typ skruvade fast hjulen i fel botten.. och så stod jag i 20 min och kunde inte fatta varför gallren inte passade till botten innan jag kom på att alla sidorna inte var lika stora ;P

Nicciz
0

Ska jag va ärlig gjorde jag inte så mycket mer än titta på :P

MangoMelon
0

Och jag klarar inte av att tänka logiskt för fem öre. Jag kunde inte ha såndär låda som ungar har med olika formade hål där endast klossen med samma form går in, för jag blev våldsam då de inte gick in. Jag försökte klämma in en fyrkant i cirkelhålet XD

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

MioAndTheRatz
0

#17 då förstår jag, Hon vågade itne annat än plocka ihop den på 15 min för du stod och hotade med din kniv..

#18 Det låter ungefär som en sak jag skulle kunna göra XD

CamillaS
0

Hi hi är det bara jag då som tycker att det var roligt att bygga buren. :P

MioAndTheRatz
0

Neeeh. jag tyckte det var roligt med : ) Lite svårt och krångligt bara..

CamillaS
0

Jo det kan jag hålla med om, tog nog många pauser när jag byggde min och gjorde lite småfel men inga stora som tur var. xD