morgonpigga?
är det någon mer på Rif såhär dags eller är alla andra råttägare nattsuddare *tänker på vissa i en viss tråd
* själv är man ju uppe 05.00 (inte helt frivilligt men ändå) tycker synd om mina råttor som ofta släpas ur buren så tidigt på morgonen, de önskar nog ibland att de flyttat till ngn annan 
jag kan skriva en lite rad har varit upp sen ca kl 6
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
aaah vad skönt att inte bara jag är vaken iallafall 
God morgon! xD
Haha, jag har varit vaken sen 7, men startade precis datorn :3
#4 jag leker även taxi åt sambon på morgonen, så även lillen av ngn skum anledning skulle sova så måste vi upp ändå.. men gud vad skönt det hade varit att sova!!
är din blue eyed också såhär krävande med aktivering och vill inte alls sitta i bur
min e visserligen 21 månader, i riktigt ilsken ålder *s*
(på bild har han klättrat upp i fönsterkarmen)
#5 härhemma står datorn på dygnet runt. med rif uppslaget *s* OM det skulle hända ngt intressant menar jag 
Godmorgon allihopa förresten, det glömde jag nog i första inlägget

#8 mej OJ vilka coola ögon 

#9. Hihi…dock ingen som vet vart det kommer ifrån..finns bara blåögda så långt vi vet. Men så kan det bli…hahaha!
#6 haha jodå, denna blue eyed ska aktivert i stort sätt dygnet runt. Ända gången han trivs i sin bur (läs spjälsäng) är på natten 20:00-06:00 
/Alexandra

Katrin - Han är imun mot Zombie virus, Mycket användbart i framtiden
:D

#12 Hahahahahahaaaa…toppen! Ska berättade det för min 4-åring också, han blir nog glad och känner sig lite mer skyddad nu :D

#13 hahah jag förstår de ;P Hälsa honom att även mamma är imun eftersom det nedärvs från mamman ;P
nu e jag inte pigg mer.. bläää…
lillen sover dåligt = mamma får inte heller sova, så nu ska jag vila lite innan han ska hämtas på dagis 

#14 Haha. det lät inte helt fel den heller. Pjuu…nu slipper jag oroa mig för att gå utanför dörren på kvällarna!

Hehe : )
Nu börjar jag bli trött. Sonen somnade precis så han orkar gå upp och vara jobbig klockan 6 imogron också :P
/Alexandra