Artiklar!!
Jag efterlyser fler informativa råttartiklar här på RiF. Sammanfattad grundläggande information om råttors liv och leverne. Färger och avel och mat och ja, allt! Det kunde kanske underlätta så att samma "enkla" frågor inte kommer tillbaka hela tiden. Man kan ha något att hänvisa till och sedan utöka.
Plus att folk faktiskt då har en chans att läsa och ta till sig information som RiF står för innan de börjar fråga.
Det är så himla mkt inlägg och att leta matnyttig information är inte så enkelt. Den är utspridd.
//frida

Du är välkommen att skriva en du med 
Jag är ju inte så fokuserad på råttor längre 
Men om jag fick ett ämne skulle jag nog kunna skriva ihop något.
//frida
Kolla tråden " artiklar vad vill ni läsa om??
Där har du ju massor som folk söker :-D
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Fast det är ju något helt annat än vad jag är ute efter. Jag vill se fler artiklar riktade till nybörjare som inte vet NÅGONTING. Så att bra information finns lättillgänglig utan att man ska behöva söka.
Man skulle ju också kunna leta fram riktigt bra trådar och med skribenters tillåtelse kopiera innehåll rakt av till egna artiklar. Annars försvinner guldkornen i mängden.
Hänger ni med på vad jag menar? Finns bra exempel på andra iFokussajter.
//frida
Jag är mer blind än vad jag trodde. Det finns gott om artiklar som täcker in det mesta. Så jag får väl skylla på att jag saknar snabba sökvägar.
Lite fler väl utvalda länkar på förstasidan? Och på artikelsidan? Det viktigaste först liksom.
//frida