Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 587 ggr
Emmieline
0

OT; sömnlös

ännu en natt i sömnlöshetens paradis …
är nån annan vaken ? sitter och kollar igenom allt och inget..snacka om att vara utråkad xD

Allamej
0

Jag…

Är inte frisk. Borde sova… = kan inte.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Emmieline
0

jag är pig! för vaken. borde oxå sova men kaaan inte låg 3 timmar i sängen och rullade runt och blev mer galen

zickan
0

Jag har städ dag.. så jag är vaken tills jag är något klar.. asg.. säger sig ju själv hur länge jag kommer vara uppe.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Allamej
0

Men zickan… Lägg bort telefonen så att du inte börjar skicka efter råttstegar på ebay och får hack… det kan bli dyyyyrt

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Emmieline
0

xD bra länge då Zickan?  själv så har jag satt i gång en serie maraton xD

zickan
0

#4 haha.. ja fyfan om man vore så dum igen ;-). Sådan matte sådan mobil ;-)

#5 asg, jag har aldrig slutat :-p. Just nu inne på heroic age.

Itchy
0

jag är uppe….. :P

You can't spell Bitchy without Itchy

mikeiko
0

Jag var uppe, men har tröttnat på att vara på iFokus runt tre på natten eftersom sidan alltid går ner då…och brukar vara nere i typ 30-40 min. Ingen aning om varför de har server checks så ofta, och så tidigt på natten o.O

Emmieline
0

lol jag gick och la mig 4 och somnade 5 och gick uoo vid 2 xD lol är skit trött xD

Itchy
0

jag lyckades somna vid 06,30…och blev väckt vid 10 -.-

You can't spell Bitchy without Itchy

zickan
0

haha jag var uppe till ca 5. Men servern på iFokus lades ned under natten. Uppdaterade efter mitt inlägg men efter det kom jag inte in igen.
Sedan kom geten och sparkade upp mig runt 09. Men det vart lite renare. Bra att ha en mamma som kommer och ser till så man städar.. asg