Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1154 ggr
Kiyona
0

(S) Foder.

Hejsan.

jag har köpt hem fasligt mycket foder, det fanns liksom inte små påsar/säckar med fodetr vilket jag inte tänkte på när jag beställde det ^^

Är det någonn som är intresserad av att skala av det hela så det får plats här hemma hos mig? (Och rullande köttbullar till råttor, nää ><)

Har inte fått hem det än, men skriver nedan vad jag har köpt hem om någon är intreseserad av att hjälpa till lite :D

Här är då kopierat från min varukorg, ochg vad jag köpte det för….
Johannes bröd 4 kg

Art.nr 486700
Antal 1
Pris 190,00

Bello Groddblandning 25 kg

Art.nr V4000122
Antal 1
Pris 370,00

Morotsplattor torkade 5 kg

Art.nr V4000399
Antal 1
Pris 265,00

Oskalad Havre 25 kg

Art.nr 485300
Antal 1
Pris 299,00

Ananas torkade i bitar 1 kg lösvikt

Art.nr V4000432**
Antal 4
Pris 20,00

Mvh// Andrea, Hades&Simon :)

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Kiyona
0

ingen? -_-

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

zickan
0

vart finns allt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Kiyona
0

Jag har inte fått det än, emn allt finns i Varberg, jag kan ju skicka önskad mängd…men det klomr ju en del frakt d¨å det är dyrt att skicka foder -_-

jag finns i Varberg, Halland.

Eftwersom jag inte fått dte än, är jag inte hundra på kvalitéen, men kan göära så att det baar är frakten som betalas, om de nu skulle vara så att kvalitéen inte är att hänga i julgranen. Men hoppas på att det skall se bra ut.

Jag vill som ni kanske förstår ha hjäklp med att böli av med en del ^^ framförallt, groddblandningen, johannesbrödet, hälften av morotsplattorna, eller något kilo iallafal, lite av den oskalade havren tror min kanin kan få lite extra havre i fodret, sen ananasen kanske man kan tugga lite på själv^^

**Mvh//Andrea **

zickan
0

Jag är inte intresserad. Tänkte mer att det var enklare för andra om de visste var du befann dig.

Inte mycket av det där som mina råttor tycker om. Morot gjorde jag själv nu i veckan och annanas blir senare när höge jag har är slut :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Kiyona
0

Det var liksom lite uimpuls köp, satt och knappade på i8nternet . "ah, en fin jätte satts ska vi göra, hehehhee" Alltid lyckat, ska kolla hur mycket det är nästa gång xD Har jag tur frå det plats i foder förrådet…Men tror inte det xD

tänkte själv torka grönsaker/frukt blir mycket frächare då ^^

**Mvh//Andrea **

Zolah
0

jag skulle vara intresserad, kan du ge exempel pris etc?

Kiyona
0

Jasg är tytbvärr inte en höjdare p priswr, men ska ner till posten så skall jg kolla :)

Hur mytcket är du intresserad av?

**Mvh//Andrea **

Ricko
0

Är ev. intresserad. Men bror på pris och hur mycket frakten blir.

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Kiyona
0

Någon krona kilot, 2-5 kr kilopt blir bra :)kollade lite snabbt på posytens hemsidan. Och upp till 2kg kostar 72kr och skickas som a-brev.

Sen kopierr jag från hemsidan, Postpaket ser det urt såhär:

Vikt högst kg Pris Pris skrymmande
3                   150:-       217:50
5                   175:-        255:-
10                  225:-       330:-
15                  275:-       405:-
20                  320:-       472:50

sen hempaket:

Vikt högst kg Pris         Pris skrymmande
3             300:-             442:50
5             335:-             495:-
10           380:-             562:50
15           440:-             652:50
20           505:-              750:-
Levereras till mottagarens dörr mellan kl 17 och 21,

**Mvh//Andrea **

Kiyona
0

Det är tyvärr inte så roliga priser på frakten, men hoppas ni kan vaar intresserade av litre iallafall…

**Mvh//Andrea **

Kiyona
0

putt*

**Mvh//Andrea **

Kiyona
0

Jag ska ner till skåne, tar tåget till kävlinge. Tid/datum är inte bestämt. Men är dte någon som är intreserad av några kilo så pip hgögljut s¨å kan vi komma överens om något :)

Jag kan ävemn nås på mobil:

0731-420839

**Mvh//Andrea **

Verra
0

Posten har ju sådana där förfrankerade kuvert/påsar man kan köpa, det blir nog billigare.

Dem finns i olika stl och får väga max 2kg. Men då blir det typ 2kg för 39:- osv. Sedan kan du nog tilläggsfrankera dem så dem kan vara lite tyngre.. Skickar du med ekonomi tar det en dag extra i värsta fall men blir lite billigare..

x930622
0

jag är intresserad, 2 kg hade nog blivit bra!

Kiyona
0

#14 jag har pm:at dig. Så säg bara vad/hurmycket du vill ha och var du bor. Bor du i sk¨åne kanske dui kan hämta det nbär jag är där, ska smt till Göteborg n ui i april så du vet :D

#13 Jag får kolal lite noogare på det där xD kollade hemsidan där stod 79. Men ah. Då vet jag :d tack Tungan ute

**Mvh//Andrea **

Love-
0

jag lämnar ett spår av mig här så jag kan titta på vad jag ska välja tills imorgon

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism