Råttatuering!
Är det någon som har en tatuering av en råtta? Kan ni inte visa bild isf?
Jag funderar på att tatuera mig (ev avbilda en av mina älsklingar) och skulle gärna vilja få tips på tatuerare i Sthlmsområdet som är duktig på (realistiska) djurbilder!

den enda rått tatueringen jag har är ett par tassar på handryggen…
You can't spell Bitchy without Itchy

kan ju tipsa om Doc Forest i sthlm…..
även sainttattoo i sthlm… gå in på hans galleri och kika på realitybilderna
#1 Lägg upp bild här! :D
#2 Hos Doc har jag gaddat mig och det är en väldigt bra studio :)
Skulle gärna vilja ha tassar av något slag någonstans på kroppen, tror att det skulle bli "för" personligt, för mig, med en avbild av en råtta… Men tassar tycker jag är väldigt fint!

sainttatto hade ju skitfina…..

#5 Du gjorde den väl nyss?? Vad hade de för dåligt bläck om den redan behövts fyllas i ?
Jag har också en tass, Mozans ena baktass. Fast den är inte gjord med maskin eller i studio och Mozan var med o gjorde trycket direkt på min hand o sen höggs den in

#6 den gjorde jag i juli…och det var ett ställe de missat lite på, så de fyllde i hela tatueringen…

jag har också bara tassar, på ena foten, ska dock täcka dom och göra om på andra foten….
Sebastian på saint tattoo ska få göra ett porträtt på min förra hund (iaf delar av ansiktet) åt mej samt en klättrande råtta….. så fort jag kan tatuera mej igen så!
Tack för era svar! Tanken är just att jag vill ha nåt lite större och mer personligt, som en hel råtta eller bara huvudet, så jag vill verkligen gå till någon som är skicklig, då den kommer hamna på ett synligt ställe…
Ingen som har fler djurbilder att visa?

Min sambo har en på sin förra hund.. ska se om jag kan tvinga han att lägga upp en bild, den är sjukt bra gjord, på frihand från ett foto o dessutom en coverup
Vore kul att se- gärna var den är gjord och ung pris också

Pris är ju upp till varje studio, men det brukar väl vara ca 1000 kr/h, och sen beror det på hur stor, hur mycket detaljer, var den sitter osv, för hur lång tid den kommer ta.

Här är både gaddningen och fotot som den är gjord efter
Det var Isac på East Street som gjorde den och den skulle kostat 7500 men den blev mycket billigare jag betalade 3 000 för den.
Sen när det skrivs om sudios så är Ove "Doc Forest" Skog bra om han är nykter?! mer sällan nu mera tyvärr..
Men bra på Porträtt är annars Isac på East Street, Fredrik Reindel på Evil Eye eller i Nynäsham, Micke på House of Pain, Diablo har ett par som är rätt duktiga.. Fafnir är duktiga.. sen finns det massa fler..
Nästan lättast att kolla på FB där finns det en massa Tatuerare som visar sina alster..
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

tycker det här med nykterheten verkar vara ett väldigt stort problem bland dom äldre tatuerarna, tyvärr…..
men nu har du en hel drös m förslag, så bara åka runt o prata med dom och kanske be dom skissa upp något åt dej så du får se vem du anser ha den stil du vill ha!

När jag blir stor ska jag tatuera mig på miami ink eftersom de är sjukt duktiga och man ska ju ha tatueringen hela livet.

#16 De är inte duktigare än andra duktiga tatuerare, det är ju bara för att de är på tv :P
Det finns säkert tatuerare som är lika skickliga som dem på Miami/LA ink. Men i och med att jag har sett massor med grymma tatueringar därifrån gör jag hellre tatueringen där än någon annan stanns. Samtidigt blir det roligare att åka utomlands med nån kompis på äventyr i miami eller LA än att åka till otroligt coola malmö och göra en tatuering på malmövägen 34B. (sarkastisk) 

faktum är att de tar extrema överpriser på sina tatueringar bara för att deras namn är kända, och sen så utför de bara en bråkdel av alla förslag de får…
men ifall det är din dröm att göra när du blir står så håller jag tummarna för dej ^^
Tack 
Har planerat att tatuera mig på min 18års dag :P (dumma 18års gräns >.<)
Blir inga råttor den gången men det kanske blir någon söt råtta nästa gång 8)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

#20 skulle tipsa om att ställa dej i kö redan nu till deras studio! ;)
deras väntetid är lååång….
Haha, ok 
Min första råtta avlivades för en månad sedan och jag vill tatuera in en bild på honom.

#24 Neej RIP lilla råttan:( vad hette han?

Jag har planerat att tatuera in en förstorad råtttass på ena bröstet på min 18års dag ^^
grejen är ju det att om man tatuerar in en rått tass i sin normala storlek så är det lätt att bläcket flyter ihop med tiden, därför gör jag min förstorad :)
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
najs! 
och tråkigt…hur gammal blev han??