Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 745 ggr
Anvariel
0

Stora vår?

Hejsan,

Undrar när Stora vår kommer att vara och VAR. Jag velar mellan att besöka den eller Tierputställningen. Jag ska bara besöka - mina töser får stanna hemma - men jag tänkte få tummen ur arslet och masa mig till någon "event" nån gång. Vilken av de där två skulle ni rekommendera?

Anvariel
0

*putt* Någon??

Thirre
0

Stora Vår då det är en större utställning och med utländska gäster i form av domare och utställare.

Stora Vår gissar jag på kommer att hållas i den sedvanliga lokalen i Kallhäll Järfälla. Ligger utmed E18 efter Enköping.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Anvariel
0

Tack! Vet du när?

Thirre
0

Den 29:e maj kommer stora vår att vara, enligt kalendern. Bedömningarna brukar börja runt halv elva-elva.

Stora Vår och Stora Pet är de två största utställningarna om året och om man har möjlighet att åka på någon av dem i "studiesyfte", hälsa på folk och råttor så rekommenderar jag dessa. Det brukar även vara fler uppfödare på plats och ibland finns det råttor till salu.

Det var lite löst prat om att jag möjligen kommer att döma i pet under årsmötet men det skall vi inte ta som fakta.. Bara prat som sagt.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Anvariel
0

OK tack! Det var en bit längre i framtiden med andra ord. Ska se om jag inte kan masa mig iväg till Tierputställningen då i så fall. Slutet av maj är ingen bra tid för en som är universitetsanställd! Alltid mycket då.

Nicciz
0