Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 818 ggr
zickan
0

srs hemsida

Sorry nu gnäller jag lite till.

Hur kommer det sig att Tierp utställningen inte står med på srs hemsida?. Varför är inte de andra utställningarna uppe, så som  stora vår? Vi vet ju datumet. Kan ju lika gärna skriva upp kommande utställningar?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Love-
0

SRS suger just nu tog över 2 nästan 3 mån för dem att godkänna mitt medlemskap och jag bestälde regg papper för snart 3v sedan och dem har inte kommit än. Har kontaktat dem men dem är som sagt väldigt sega så det förvånar mig inte att dem även är sega på deras hemsida också.

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Thirre
0

Det är helt upp till de som har tillgång till hemsidan att lägga till info. Ibland kommer det upp lång tid före utställningen, ibland väldigt nära.. Och inte alltid helt uppdaterad och aktuell gällande andra delar heller. Den mänskliga faktorn spelar roll här.

Skriv till de som är ansvariga för hemsidan och be dem att uppdatera den om du stör dig på hur den sköts, enda sättet att få det rätt.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Thirre
0

Så vitt jag ser så ser jag en annons om utställningen i Tierp på Srs hemsida.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Thirre
0

Det står att man får räkna med 3 veckor för att få sina reggpapper och det som du klagar på (#1) är en persons verk och inte hela Srs. Ber er gärna att grena upp ting och inte skylla hela Srs på enstaka posters slarv eller lathet.

Förövrigt så ligger info om Göteborgsutställningen också uppe. Att inte Stora Vår har kommit upp än kan ha med att göra att de kanske inte är säkra på än vilka domare som skall komma, vem som kommer vara utställningsansvarig osv. vilket gör att en annons skulle bli näst intill tom.

zickan
0

Ah tittade inte innan jag skrev. Men den uppdateringen måste ha kommit rätt nyligen.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Nicciz
0

Det är jag som tillsammans med Mats har varit/är ansvariga tills den 10/4 Tierps utställningen finns i kalendern.

Stora Vår kommer upp när all info kommit in från DK

Thirre
0

oh sorry, stod visst att man skall räkna med fyra veckors leverans.

Nicciz
0

#5 Ja i dec ;P om det är sent eller tidigt för dig vet inte jag

Nicciz
0

#1 Om du har varit i kontakt med rätt person så bör även informationen om att ett byte av registreringsbevisen just nu genomförs och att det dröjer lite extra.

Lancia
0

Tänk på att de involverade i SRS arbetar med föreningen ideellt, dvs dom gör det på sin fritid och får inte betalt för det, vilket gör att man får ha lite överseende med att saker kan ta lite extra tid.

Inte ens avlönade anställda på FK eller andra instanser klarar ju att hålla sig inom rimliga tidsramar i regel ;)