Bebisarna
Vet inte vilken grupp :O
Hejsan, Nu är nästan alla mina bebisar sålda :)
och dom har kommit till jätte bra hem, vilket värmer mig väldigt mycket!
Och.. jag skulle också vilja be om ursäkt till folk här på Rif, Att jag varit "uppkäftig" och för jag tog kullarna!
Har inte lyssnat på vad ni som är bättre än mig har sagt till mig för att vara snälla, och bara svarat elakt tillbaka, det tynger mig jätte mycket då jag vill vara omtyckt :(
FörlåtFörlåtFörlåt :(
Har försökt komma in här och hjälpa andra, av det jag själv kan, och det har gått ganska bra!
Uppskattar er här, har lärt mig mycke genom att vara medlem här! Tack alla!
Och förlåt ännu en gång!

Wow, vilket modigt inlägg. Jag har inte varit insatt i vad som har hänt, vad som tynger dig, men oavsett så vill jag ge en stor eloge till dig som är modig nog att våga be om ursäkt officiellt för något som du ångrar. Alla är vi "bara" människor och alla gör vi misstag i stundens hetta. Det är nog många i samhället som innerst inne känner att dom tagit ett snedsteg men som aldrig någonsin skulle kunna svälja stoltheten och erkänna det. Alla kan lära sig något av ditt inlägg, verkligen TACK för ditt mod! Nu vet jag som sagt inte vad som har hänt men ändå.. Det krävs en stor människa för att våga erkänna att man har begått ett misstag.
Vad skönt att dina bebisar har hittat bra hem :)
Åh, tack! :)