Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 180 ggr
Blixxa
0

Rex-hona!!!

Någon som har en kull med rexisar? Vill gärna ha en sån hona :)

Sthlmsområdet!

Stj3rnfallet
0

Jag ska para min rexhane med min släthåriga dumbohona om ett tag =) Kan ta med till Sthlm =) Kan ju bli några rexbebisar :D

Digitalis
0

Ingen som bryr sig om hälsa och temperament i första hand..?

//frida

Stj3rnfallet
0

#2 Jodå, det gör jag! Men hon sökte en rexhona och jag svarade, eftersom att jag kanske får det i min kull.. Jag är inte direkt ute efter ngt speciellt, utan mina råttor är hur underbara som helst och har bra hälsa!:D Jag avlar inte på någon speciell färg eller teckning! Det viktigaste är att de är friska, har frisk bakgrund och mår bra i sig =)

bRat-Bags
0

#2 Jag tror man söker efter en ras/ett utseende först, sen kollar man hur uppfödningen går till. För det är inte skillnad på rex/släthårig råtta, eller hur? Hon skrev inte, jag söker en sjuk men snygg råtta, eller hur. Hon sökte en rex.

Bellona
0

jag kollar uppfödningen först och sedan vad det är för typer av råttor de avlar.

copycat
0

Klart det är viktigt med uppfödningen.

Men om man är intresserad av att skaffa sig en pudel så kanske man inte bryr sig om att kontakta en dalmartineruppfödare?? eller?

bRat-Bags
0

#6 My point exactly :P

Ninja
0

Kolla i SRS uppfödarregister, där ser du vilka som föder upp rex. :)

Blixxa
0

Tackar gott folk!

Nu har jag lånat en fin rexhane, en riktig tiopoängare på alla sätt o vis o parat med min hooded..det känns bäst, eftersom jag känner både honan o hanen..så jag tror att jag kommer ha mer rexisar än vad jag klarar av om inte allt för länge!