Rex-hona!!!
Någon som har en kull med rexisar? Vill gärna ha en sån hona :)
Sthlmsområdet!
Jag ska para min rexhane med min släthåriga dumbohona om ett tag =) Kan ta med till Sthlm =) Kan ju bli några rexbebisar :D
Ingen som bryr sig om hälsa och temperament i första hand..?
//frida
#2 Jodå, det gör jag! Men hon sökte en rexhona och jag svarade, eftersom att jag kanske får det i min kull.. Jag är inte direkt ute efter ngt speciellt, utan mina råttor är hur underbara som helst och har bra hälsa!:D Jag avlar inte på någon speciell färg eller teckning! Det viktigaste är att de är friska, har frisk bakgrund och mår bra i sig =)

#2 Jag tror man söker efter en ras/ett utseende först, sen kollar man hur uppfödningen går till. För det är inte skillnad på rex/släthårig råtta, eller hur? Hon skrev inte, jag söker en sjuk men snygg råtta, eller hur. Hon sökte en rex.
jag kollar uppfödningen först och sedan vad det är för typer av råttor de avlar.
/Gia-Bokfrossa
http://bokfrossa.wordpress.com/

Klart det är viktigt med uppfödningen.
Men om man är intresserad av att skaffa sig en pudel så kanske man inte bryr sig om att kontakta en dalmartineruppfödare?? eller?

#6 My point exactly :P

Tackar gott folk!
Nu har jag lånat en fin rexhane, en riktig tiopoängare på alla sätt o vis o parat med min hooded..det känns bäst, eftersom jag känner både honan o hanen..så jag tror att jag kommer ha mer rexisar än vad jag klarar av om inte allt för länge!