Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 678 ggr
Verra
0

(K) Råttor ...

Eftersom antalet individer börjar sjunka i mina flockar, pga ålder och utflyttade bebisar, så tänkte jag söka efter lite nya råttor att fylla ut med!

Jag söker väl främst efter råttor som kan passa i avel. Men det är inget krav.
Jag är främst intresserad av blått (olika nyanser), choklad & fawn. Helst utan silvrering ;). Men färgen är inte heller något krav.

Det som däremot är ett krav är att råttorna ska vara trevliga och fungera i flock..

Har du något som kan passa eller vet någon som har kull eller planerar kull så hör gärna av er via PM eller mail/msn: super_verra@hotmail.com
Hemsida: www.verra.se

Jag kan erbjuda livlångt hem med mycket kärlek och aktivering. Trevliga burkompisar i voljärer, får hem 4:de voljären på måndag om allt går som det ska :D. Råttorna är utanför buren i stort sett hela tiden och jag aktiverar dem så mycket som möjligt. Bra mat också förstås :)
Jag har haft råttor sedan -95, mest som sällskap men jag har även "jobbat" mycket med omplacerings råttor, aggressiva råttor och sånt.. Fött upp lite för ett par år sen men hade inte riktigt tid för råttbebisar när jag fick barn själv.. Nu har jag återigen halkat in på det där med avel, nu när jag har mer tid för det!
Vill ni veta mer är det bara att fråga!

Jag är lite rädd för att annonsens ska verka oseriös, det är lixom inte meningen. Men jag är inte alltid så bra på att formulera mig, och speciellt inte när jag är trött. Kände bara att jag måste få ut den nu!

Ska tillägga att jag bor strax utanför Södertälje, men transport brukar inte vara svårt att fixa..

Hoppas på många svar nu!

Denna kommentar har tagits bort.
Allamej
0

Spamning av trådar är ej tillåten.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor