Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 863 ggr
Thirre
0

Stolt ägare.

Det var engenäm läsning av senaste Hr där tio i top-listan för hela förra året publicerades. Dock blev det lite fel i tidningen, verkar det som, då top 50 brukar presenteras.. Även titeln "årets råtta" hade försvunnit.

GP Trollbunden blev 6:a i agility (4 utst. vilket resulterade i 3 st clear round, 3 st HP, 1:a och cert), dessutom kom hon trea i petclass. (6 utst. 6 A, 1 HP, junhona 2:a, junhona 3:a, senhona 3:a)

GP Midgårds Sparklug kom fyra i petclass (7 utst. 6 A, 3 HP, senhane 1:a, senhane 4:a) Han kom dessutom på 3:e plats i standard (7 utst. 7 1:a pris, 4 HP, BIS 2:a)

GrCh GP Granathens Melusine vann hela den totala standarden för förra året. (6 utst. 3 1:a pris, 3 2:a pris, 2 HP, BIS 3:a, BIS 1:a, 2 certifikat.)

Ladugårdens Spirit of Azuregos kom på 6:e plats i standard. (5 utst. 5 1:a pris, 2 HP, BISjun 1:a, 1 certifikat.)

Dessutom kom Ladugårdens Stor Sötväppling (4 utst. 4 A, junhona 2:a, junhona 2:a, senhona 3:a) högt upp och vad det ser ut som, på en tolfte plats i petclass. GrCh GP Granathens Melusine kom även hon på top 20-listan i alla fall, lite svårt att avgöra då det har blivit tryckfel i HR.

*skrattar* Och sedan kom visst jag som förare på en 6:e plats i agility..

Jag är så stolt över mina älsklingars prestationer.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Fjanten
0

Grattis :)

Thirre
0

Tack! *ler stolt*

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

HextremO
0

Jag förstår att du är stolt, det hade jag också varit (är givetvis stolt över mina fasten dom inte vunnit nå) Men ska på första utställnigen på söndag och hoppas väldigt mkt på min Chabo i både pet och agility..