Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1008 ggr
Magda
0

omplaceras eventuellt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • Födelsedatum: troligen september 09

• Färg, teckning och hårla: silver black eubk? med bläs

• Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v): köpt på Zoo vet ej

• Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: vet ej

• Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning:vet ej

• Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning: anledningen till annonsen är att jag funderar på om jag ska fortsätta med råttor eller ej nu när min ena gått bort, det är alltså en råtta som eventuellt kommer att omplaceras!

• Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo: köpt på djuraffär i Tomelilla men enligt dem från uppfödare, kommer ej ihåg hennes namn

• Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: snäll,blyg kille, kommer inte ut av buren av sig själv än men snäll när man tar i honom, mkt bra med andra råttor så vitt jag vet, det var väldigt lugnt att sätta ihop mina och han har alltid varit vänlig

• Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klub; råttan är ej reggad och jag vill bara att han ska få ett bra hem

• Ort där råttan/råttorna finn:Onslunda i Tomelilla kommun, skåne

• Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus: viljans@hotmail.com eller pma mig för telenr

• **OM ANNONSEN SKA VARA LÅST ELLER INTE:   behöver ej vara låst då det är en eventuellt omplaceras annons och kan behöva diskuteras lite i
    **

Magda
0

Moffe (Morpheus)

zickan
0

Väldigt söt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

minflock
0

Jag blev supernyfiken på honom! Har du någon mer bild som är lite tydligare på hur han ser ut? Bläsen framför allt?

Terato
0

Bläsen är ju faktiskt gudomlig!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Magda
0

här är en… men vet inte om den är bättre..

Magda
0

en till

Magda
0

har fotat honom nu igen, försökte få till bättre ljus!

Magda
0

bläääs han är underbart söt med den

Magda
0

han har varit här i snart 3 månader och om jag hade gett honom så mkt tid som han förtjänar så hade han säkert varit helgosig nu, han accepterar all hantering men  behöver nog en matte med mer tid.. om det blir att han ska flytta så är det jätteviktigt att han verkligen hamnar i ett hem som är bättre och ägnar mer tid åt honom..

Magda
0

puss

Magda
0

har troligen hittat ett nytt hem till Moffe Gråter det känns jättetråkigt men det är inte rättvist mot honom att ha honom kvar nu..

det kan mkt väl bli så att råttlusten vaknar igen när jag kommit över sorgen efter Neo, antagligen blir det så, men det är ju inget jag vet helt säkert nu.

Magda
0

ju mer det närmat sig dax att lämna bort Moffe desto mer inser jag att jag inte klarar det, han får stanna här..