Skåne- utställning?
är det någon som vet om det är ngn utställning på g i skåne?
jag såg att SRS haft en valentin utställning,
men finns det inte ngt smådjurs sällskap som haft rått utställningar med?
*funderar intensivt*
ååh hittar inget på google, men vad var det för en utställning jag var på för ett antal år sedan, inte var det srs.. eller kanske..
blää för dåligt minne, kan inte ens säga hur många år sedan det var.. många 

Det var inte srs råttutställningen utanför landskrona du var på typ 03 eller 04?
Annars hade de en srs råttutställning i Helsingborg för två år sedan, tre är det kanske nu till och med nu i vår är det nog tre år sedan.
det var 2006 har jag listat ut.. och det var i landskrona, men vet ej om det var srs..
men jag vet att jag varit på en utställning där både råttor och marsvin funnits i lokalen, vet inte om det var den 2006 eller ej..
har problem med minnet pga depressionen så jag minns bara vissa glimtar av saker och kan inte sätta samman det rätt..
men det kvittar, är iaf nyfiken på om det är ngn som har koll på kommande utställningar oavsett om det är srs eller nåt annat..

Jag var på en utställning utanför landskrona måste varit 03 eller 04 iaf.. inte inne i landskrona, Dösjöbro eller nåt sånt var utställningen.
Just nu vet jag inte, men prata med dannesgnagare, han vet nog. =)
Du kan nog även kontakta Porlamarkens, hon är också aktiv i Skåne. =)
Du missade en husdjursmässa utanför Höganäs för någon månad sedan. =)
#4 aah var synd att jag missat husdjursmässa!
men jag e ju lite folkskygg så jag brukar hålla mig låååångt från utställningar, vet inte varför jag fick för mig att jag ville gå på en nu 

SSV har planerat en till den 18:e april i landskrona
/ Daniel
#6 SSV var det ja!! och jag vill minnas att det var himla trevlig stämning med massa hjälpsamma trevliga människor då iaf… så kanske vi vågar oss dit.. tack så mkt för informationen 

Varsågod
vad är SSV?
/Alexandra

Sydsveriges Smådjursvänner.
tack =)
/Alexandra