toa-lätt!
Jag vet att det finns massor med sånna här trådar.. inte riktigt, men dom har slutat i det här spåret, ungefär ;P
Men jag har kört någon sorts pellets som kostade 72 kr för 10 liter, för det inte funnits toa-lätt här där jag bor.. inte hittat i alla fall :S
Men nu, äntligen! hittade jag på en djuraffär här i stan som kostade 65 kr för 20 liter.. ganska mycket bättre pris än dom jag hade innan :D
Men.. jag skulle bara vilja höra vad toa lätt kostar hos er, om ni nu köper dessa 20 liters påsarna o:
Skulle vara trevligt att få veta om det är ungefär samma pris eller om dom är dyrare här eller något liknande, haha :P
Små stjärnor lyser också i mörkret.
jag tror jag betalar 69 kr för en 20 literhär, på Coop då. Djurbutiken vi har här hade precis fått slut på de stora säckarna så jag vet inte vad de kostar, men jag ska nog dit och hämta en nästa vecka när de får in nya så jag kan återkomma då med vad dom kostar där. Kan lova att det är svindyrt
. men det är priset för att bo i en liten isolerad stad 
55l = 139;. billigaste i västerås
55l = 119:- Billigaste sthlm.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
köper 55L för 125kr i gävle/valbo
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
åh, då kanske jag borde börja köpa 55liters säckar i västerås när jag väl är där! Några kronor sparar jag på det i alla fall, haha :D
Ta djurmagasinet på hälla då. Det jag hittats som billigast än så länge.
Jaa, där köpte jag min bur som jag har just nu!
Då tänkte jag inte så mycket på att titta på annat, jag var helt extas över att jag skulle få köpa en större bur till mina pojkar :P
55 liter för 120:- Stockholm/vallentuna

20 liter på min lokala djuraffär 89 kr
55 liter, samma affär 220 kr
Åker man däremot knappt 3 mil till Ystad så kostar 55 liter "bara" 149 kr. Snorbilligt för att vara häromkring. Och så kan man passa på att käka på donken när man ändå är i stan:P
Men däremot 55 liter i lund, 110 kr. Tyvärr lönar det sig inte för mig att åka dit och det var längesen jag var där, mycket möjligt att de höjt priset:)
jag köper 55 liter från foderbilen för 165 kr och då får jag det hem till dörren med så det tycker jag det är värt ;)
#9 den körde jag också på förut när jag bodde så avsides att det var ännu dyrare att be någon kompis köra hit. passade även på att köpa säckar med foder därifrån. jätte skänt att slippa släpa allt hem. men var väldigt besviken senast jag köpte från dom och ringde för att klaga.
förutom att två kartonger kvar trasiga och nästan omäöjligt att bära upp för trappan utan att öppna och ta en del för sig. så hade de bara lämnat allt utanför dörren i regnet.
#10 oj vad tråkigt när de gör så! jag har haft tur med snälla chaufförer som till och med ringt ngn gång när vädret varit för jäkligt och hört hur de ska göra.. men jag ahr ju fördelen att vara hemma rätt mkt så de bär till och med in det till mig rätt ofta