Råtta sökes
Satt just och tänkte på mina råttor. Fått hem några tanter igen ifrån tidigare kullar osv. En kom i dag och sattes bara direkt in utan minsta problem. Men kom på lite intelligent nog att jag bara har 3 rått tjejer under 1 år varav en är snart ett och ska tillbaka till sin uppfödare. Vilket blir två små tjejer kvar :-S
Söker nån mer liten busig tjej till gänget här hemma. Rätt stora krav tyvärr och vill gärna träffa ungen/arna innan om det finns möjlighet till det.
Färg mindre viktigt. Men blue/bärare och dumbo/bärare är att föredra. Bra kontakt med uppfödaren. Ärlig info om släkten om allt.
Avels tillåten om allt ser bra ut när tiden är kommen.
Gärna ej föräldrar med vikt problem, extra hud osv. Föräldrar som fungerar i flock och mindre problem med dominans i släkten.
Temperamentet är det viktigaste av allt. Gärna lite energi men ej över energisk.
Plannerade ofödda kullar är också intressant.
Jag kan troligen fixa den mesta transport. Ska även försöka ta mig till gävle om jag löser det med tåg.
Skriv här, dock enklast pm eller mail/msn: widerkrantz@hotmail.com
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Du kan ju få min svarta hooded hona;)
Det finns ju så många som har kullar nu så det borde väl inte bli något problem att hitta en liten tjej 
#1 hehe ne :-P
#2 vill inte ha vad som ;-). Just nu verkar det inte finnas någon kull jag är intresserad av som jag känner till.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Haha jag misstänkte det xD därav ";)"

Ett tips är Brisbys som har en kull nu som verkar bra i temperament.
Älskar mina stora små vänner..

#5 om du menar kullarna hon fick för nån vecka sedan, så finns inga honor kvar. Blev mest pöjkar.

Där ser man!
Älskar mina stora små vänner..

Brisby's har inga ungar kvar alls och de är redan i sina nya hem.. :) de föddes i början av januari.