Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 1124 ggr
Absinthe
0

Tråkiga sidor!

Asså nu tycker jag att folk är supertråkig, varenda användarnamn man klickar på och ska in och titta på deras presentationer är tomma och det står ingen ålder, inte vart de bor, det står ingenting!

Fy vad ni är tråkiga! =)

Jag klubbar för att folk ser till att uppdatera sina sidor så det iaf står någonting om er, vart ni bor osv. Jag är kanske den enda som tycker det är kul att se vilken ålder folk är och vart folk bor, men ni kan väl då om jag ändå är den enda göra det för min skull? ^^,

Baah, kom igen nu! ^^,

sara7012
0

Kan inte annat än att hålla med. Behöver inte stå så mycke men de är kul att iaf få en liten uppfattning om vem de är som finns bakom användarnamnet. :P

chade
0

Jag håller med fullständigt! Det behöver inte vara så mycket.. bara några rader om hur gammal man är och lite sånt :P

Små stjärnor lyser också i mörkret.

mikeiko
0

På min står det massor juh :D

WithinTemptation
0

Nu har jag uppdaterat lite mer på min sida. Och jag håller precis som överiga och TS att det är myyycket roligare om det står något på folks sidor.

Men för att hjälpa andra lite på traven kan vi ju komma med lite tips på vad man skulle vilja läsa? Ålder och bostadsort är vi nog alla överrens om. Men vad skulle vi mer vilja veta? För mig får det gärna stå en lite kortare presentation om vem och hur man är. Om man har djur och lite om dom i så fall…

Korpglugg
0

Jag skrev lite på min sida. ^_^

Blev inget vettigt, mest om vad jag söker…

isabella93
0

Jag skrev lite på min sida, inte mycket, men det kommer mer senare.

Lancia
0

#4, nånting relaterat till iFokus-sidorna man är aktiv på kan vara bra grejer tycker jag, precis som du nämnde där med husdjuren osv.

Jag är ju med på Råttor & Resor tex, så då har jag nämnt dom bitarna, så folk som ser min aktiv på dom sidorna ser lite mer exakt varför och hur jag är intresserad av dessa grejer.

Sen givetvis allmänt om personen också. Övriga intressen, kanske familj osv

CamillaS
0

Ja, håller med, det är tråkigt att komma in på någons sida där det inte står nogonting om personen. :(

WithinTemptation
0

Nu har jag uppdaterat ännu lite till.. :) Trevlig läsning…

Ricko
0

Ska uppdatera lite. Har skrivit ganska mycket om vad jag vill göra/bli, lite vem jag är och så också :) Men ska skriva när jag uppdaterar ålder och vars jag bor också (tror inte jag skrivit det?) ;)

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Linboll
0

Jag har minsann massa bilder på både råttor och hundar på min! Och maaassa info om djuren.. Gå in och kika vetja! =)

Hälsningar Anna med pälsklingar!

Ricko
0

Har jag också fuuuulllt med bilder från råttorna till hundarna - och allt mittemellan, ca 100 bilder ungefär på olika sorters djur/raser (djur vi har/haft) :) Så kika gärna in.

Ricko
0

Har uppdaterat lite grann, får se om jag skriver mer nån dag Flört

eloize
0

Jag har en del på min sida faktiskt!

Så det så! ;)

klick
0

Nu har tillochmed jag uppdateat min sida… Något jag aldrig trodde skulle ske.

[veralera]
0

Min sida är superintressant;) *inte*

tildabelle
0

På min sida står det iaf lite om vem jag är =)

/Alexandra

niffen
0

Och sen finns det folk som jag som skriver allt för mycket på sin sida istället! ObestämdOskyldig

Jinaum
0

Ja men på min finns ju lite i alla fall även om jag inte uppdaterat den på sista tiden :P

Absinthe
0

Man behöver inte ha en lååång presentation, jag tycker att det räcker med var man bor hur gammal man är och lite smått allmänt bara, för tex om man har en hemsida som man håller någorlunda uppdaterad så tycker jag man kan länka till den. Eller en blogg för de som gillar bloggar. =)

Jag menade självklart inte att alla sidor var tomma, men var så frustrerad på alla som jag var inne på just då hade inte skrivit någonting! =O

Jag tycker det är kul att veta vart folk bor och gärna hur gamla så man vet på ett ungefär vilken ålderskategorier som är här inne. =)
Plus att jag tycker att vet man om att en person är väldigt ung, så tror jag att om den personen skrivit något som är ett big no no i vanliga fall kan hanteras på ett annat sätt av de som kanske i vanliga fall skulle flyga i luften direkt.

Säger dock inte heller att vara ung alltid är en ursäkt, och jag säger heller inte att alla går in på personers sidor innan de argumenterar emot någon för att kolla deras ålder..

Okej, jag försvarar detta luddiga virriga inlägget på att jag är helt nyvaken.. ^^,

JAG tycker det är kul att läsa presentationer och veta vart folk bor och hur gamla de är.. ^^,