Ny råttsida
Hej! Jag har nu gjort klart min sida om råttor som är lite enklare och riktar sig lite mer åt yngre personer. Jag är inte så jätte råtterfaren så jag skulle vilja veta era åsikter om sidan. Sidans syfte är att fler råttor ska få ha det bra. Jag har märkt hur många som gör misstag i råttägar skapet, vissa bryr sig inte ens om råttorna. Så ni får gärna tipsa folk som ska skaffa råtta om den. Och skriv vad som kan ändras och kan läggas till, det vore väldigt snällt av er. :)
Sidan hittar ni här! :)
Och om ni har ben råttsida så skriv gärna länkar här så kan den få vara med på länk sidan. :)
Proffsigt! Enkel, användarvänlig och snygg.
Det enda jag kom på att jag saknade var en liten presentation av vem som gjort sidan (lätt att tro att RatTail är ett företag). Eftersom du skriver i jagform blir man lite nyfiken på vem du är :)
#4: Tack :D Det ska jag genast göra. :)
Ett tips är att du kan ju lägga till ännu fler färger på färger sidan, och sen även lägga till pälstyper och örontyper :)
Hm.. Och sen kanske under burtips lägga in två-tre bilder på olika bra råttburar (precis som du lagt upp en bild på exempel på mat), så folk som tänker skaffa råtta kan se exempel på burar och hur dom kan vara inredda och inte bara läsa. :) Typ en lite mindre bur för 2-3 råttor, och sen nån voljär och kanske nån furet tower. Bara tips ^^
#6: Okejj, det ska jag göra så fort jag hinner. :) Det enda var att jag inte hittade alla färger och sådant. :/ Men får leta lite extra. :)
Kolla på den här sidan! :)
dock finns inte alla dom färgerna i sverige tror jag, men finns ju flera i sverige du missat ;)
#8: Tror du man får låna bilder därifrån? ;P

#9 nee tror inte det med tanke på att det står copyright hawtorn.
Qui dormit, non peccat
Jag menade mer att du kan kolla vilka färger som finns där hehe :P

Fast alla färger som finns där har vi inte i sverige eller så har de andra namn än de vi har i sverige=)
Qui dormit, non peccat

Riktigt snygg sida! Jätte bra :D
Jätte fin hemsida!
Du får gärna länka mig och mina djurs hemsida - www.Eminasdjur.webs.com
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
#14: Det ska jag göra. :D
#15 Super! Har funderat på att ha länkar, men inte riktigt säker än.. Men om jag ska ha länkar jag dig! 
Ska även fixa ny design + sätta in nya bilder + lite nya flikar(b.la vad mina råttor får att äta osv) nu 
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Lite småfix kanske, några stavfel här o där=) och när du skriver att kärnor är giftiga, så det kärnor från stenfrukter som är giftiga(innehåller blåsyra)
Qui dormit, non peccat