Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 773 ggr
Pony
0

Bebisflickor sökes!

NU känner jag mig snart redo för nya småttingar.. buren är nästan helt klar, och eftersom jag pluggar hemma nu så har jag massor med tid!

2 bebis flickor för sällskap vill jag ha till att börja med.
Vill att de ska vara tuffa, frammåt och kontaktsökande,  efter goa, snälla och friska föräldrar. Vill helst ha släta, ögonfärg och öron är av mindre betydelse.

Färg/teckning önskemål är väl i första hand en siames, point spelar ingen roll. För övrigt så är jag väldigt svag för rödtottar, så rödpigmenterade sötnosar är av stort intresse också..
Men alla förslag är välkommna :o)

Det är inte superbråttom, men vill ändå höra mig för i tid!
Jag bor i stockholm.

HextremO
0

Zickan i västerås har ett par honor till salu, om jag inte minns fel

hon har även honor för omplacering.

Niccis bor i stockholm tror jag, även absinth tror jag bor där..

Terato
0

Absinth bor i Klippan i Skåne. :P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

HextremO
0

Terato - Men hallå? är inte de i stockholm? eller hur var de. hmm skulle nog inte sovit på geografi lektionerna..

Pony
0

Hehe skåne var ju.. en bit bort ja. :P
Inte för att avstånd måste vara ett hinder, det kan ju gå att ordna transport. Å andra sidan är det ju en stor fördel om man kan få hälsa på innan och känna efter ordentligt.. men därmed inte sagt att jag inte kan falla pladask för enbart bilder+beskrivning av råttorna! :)

Terato
0

#3 Hihi, om jag vore din lärare nu hade du fått stå i skamvrån en liten stund! ;) Nej, det ligger långt ner i Sverige, som sagt. Eniro.se är skitbra att kika på om man är osäker på var olika städer ligger.

Pony, jag tycker inte du ska köpa en råtta utifrån en bild. Gå efter din känsla och besök uppfödaren och bebisarna i lugn och ro precis som du säger. Du bor iaf bra till, i Stockholm finns det flera stycken uppfödare! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Pony
0

Puttar lite..
Någon som har otingade flickebebisar nu eller planerar att få snart i stockholm (eller nära)? :)

mikeiko
0

Ladugårdens bor en bit utanför Stockholm, men man kan åka dit på SL-kortet :)

Nicciz
0

#6 Du bor ett stenkast från mig och jag har ev. en hona otingad. ;)

zickan
0

sorkland har två underbara tjejer kvar som du kommer bli sjukt kär i. har en av dom här hemma :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Pony
0

#8 Åh mys! Vad är det för hona då? När vet du om hon är otingad? :)

#9 Ja jag PMar med sorkland nu ang de honorna! Verkar vara en lyckad kull det där med tanke på vad andra skrivit om sina bejbs så det känns ju intressant!

zickan
0

Det tycker jag. Min kille har ärvt sin mammas långa kropp. Han är riktigt stor och fin på 415 gram. Skulle säkert kunna få upp han mer men snål på vissa fetter. Vill gärna hålla han slimmad :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.