Toa-lätt
Jag har nu en fråga till alla här som använder toa-lätt, Hur mycket betalar ni för det? Skriv också hur många liter det är.

Jag visste inte var jag skulle sätta denna tråden så om den har hamnat helt fel får någon gärna flytta den eller nåt:)

55l 135 kr på coop!
Qui dormit, non peccat

55L för 129:- köpte jag sist, också på coop

#3 konstigt att det skiljer så mycket, på vilket coop handlar du?
Qui dormit, non peccat

Jag har inte bil så jag köper 10l säckarna. De kostar allt mellan 29-36.
125 kronor för 55L

#4, min senaste säck köpte jag i finspång, annars här hemma i norrköping. Dom saltar säkert priserna lite i sthlm, brukar ju vara så.
Jisses vad billigt!
Här i Skellefteå (Västerbotten, ganska långt upp i Sverige) kostar 55L typ 169:- på coop och 159:- på djuraffären som har billigast Toa-Lätt. 20L kostar 65:-.
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Köper aldrig på djuraffär, dom tar överpriser på allt! Toalätt i djuraffär i norrköping kostar 179:- för 55L.
eldbarn - Jisses, köp på akvarie centrat då :x där handlar jag och man får ju bonus checkar efter ett tag om man går med i deras klubb

jag tror att jag köpte 55l för 180:- :)
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Zolah: AkvarieCenter tar inte något billigare? Jag brukar vara där rätt mycket, har för mig att de tar 169:-/165:- för 55L. Minns inte riktigt, det var ett tag sedan jag kikade på just Toa-Lätt där. Jag brukar mest pladdra med personalen. :P
Hej och hå, en Skellefteå-bo? (Haha, ibland är jag lite seg i knoppen) Det är inte ofta man hittar Skellefteå-bor härinne. Trevligt! :D
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
argh, nu kom diskalkylin och busade med mig igen ^^; ja det är 169 kronor :3 jag går dit för man får ju bonus poäng på kort där samt att dom inte har lika läskiga historier runt sig ^^; ( inga faktist ._. ) Personalen där är mysigt trevliga ^^
Ja, rätt nyinflyttad en :3 bara bott där sedan i somras ^^