Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1010 ggr
flashie
0

Tre underbara hanar!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är med sorg i hjärtat som jag skriver denna annons. Pga av allergi i familjen, måste vi sälja våra tre hanar.

Pris: Ingen av dessa är registrerade. Priset är 550 kronor som jag mest tar ut för alla tillbehör samt bur som är en "FerPlas" med hylla, hus, matskålar mm. Sedan är det en transportbur också.

1. Mio

Födelsedatum: Tyvärr okänt men är ca 7 månader

Färg, teckning, hårlag: Hane, roan (vit med grått) rex.

Kullstorlek: Okänt.

Fadern: Okänt

Färg/teckning:---

Modern: Okänt

Färg/teckning: ---

Omplaceras pga: Allergi inom familjen.
Mio är en helt underbar hane som inte gör en fluga förnär. En väldigt bra första hands råtta som är väldigt snäll. Jag vill att han kommer till ett trevligt och kärleksfullt hem, gärna tillsammans med sina kompisar Tarzan och Herkules.**

2.Tarzan

Födelsedatum: Okänt men är ca 5 månader

Färg: Vit med gråspräcklig rygg.

Kullstorlek: Okänt

Fadern: Okänt

Modern: Okänt

Tarzan är en lugn och mysig råtta som har mycke spring i benen. Ser helst att han kommer till samma hem som sina kompisar Mio och Herkules.

3. Herkules

Födelsedatum: Okänt men är ca 7 månader

Färg, teckning, hårlag: Minkfärgad rex

Kullstorlek: okänt

Fadern: okänt

Modern: okänt

Herkules är en relativt lugn råtta som är lite rädd av sig. Kan ibland visa lite tendenser på att vara stöddig mot dom andra två. Ser gärna att han kommer till ett hem där man har mycket tid med honom och också att han kommer till samma hem som sina kompisar.

Ni når mig lättast på sofiemessing@live.se

Mvh Sofie Messing med familj

flashie
0

På förra bilden är det Herkules som springer på våran soffa…

Här kommer en bild på Mio

flashie
0

Och här kommer bild på hur buren ser ut…

Har tyvärr ingen bild på Tarzan, kommer ev snart.

Allamej
0

^Var finns ni?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

flashie
0

Vi finns i Norrtälje men är ofta in mot stockholm så dit går det att leverera på nåt sätt.

Denna kommentar har tagits bort.
elektra1
0

om du skänker med buren också istället så är chansen större att du får ett hem till dem.  Eller ännu hellre, tar en ´symbolisk liten summa för både bur och råttor.

Varga
0

Ja, hade det inte varit för moderns allergi som fick mig att behöva sälja tre bebisar så skulle jag tagit dem direkt… Hoppas de får ett bra hem :) Sen, om allergin inte är så otroligt stark, så kan det funka med honor eftersom de avger mindre doft. Min mamma har inga problem alls med honorna men allergin hennes kommer inte överens med hanarna…

flashie
0

alla råttisar är nu sålda… hoppas nån vet hur man stänger tråden

Inlägget är låst för nya kommentarer