R.I.P Mimmi
Min älskarde lilla flicka fick somna in idag. Hon hade en tumör vid "armhåla" och var för gammal för att klara att ta bort den. Men är glad för dem 3,5 åren jag fick tillsammans med henne.
Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Bildfilen borttagen/Ninja

sure

Vila i frid, råttan…
Tror ni man ljuget om att någon dör?
Ska jag behöva lägga in en bild på henne när hon är död för att bevisa det. Förlåt om jag låter sur men är väldigt ledsen just nu efter de som fick hända med Mimmi.

du ljuger om allt.
som ni vill jag lägger in en bild när hon är död efter som ni så gärna vill se min döda råtta 

Din jävla skitunge. Du kan fan inte sno Henriettes bild och låtsas att det är din döda råtta.

Okej.. NU börjar det bli pinsamt…

Nej men om det är hennes råtta så lär hon ha bilder på henne sedan hon var liten också.
Kan inte skylla på att man inte har kamera heller, jag har ingen kamera men jag lyckas låna kameror och fotografera mina iaf.
Så är det hennes råtta och inte någon annans så bör hon ju ha många bilder på sin älskling och eftersom det var agillityhinder hon satt på kanske många fina bilder från agillity och priser som hon fått från utställningen i Landskrona? =)

#8 Ja, eller så kan man ju se til det faktum att hon har tagit bilden från en tjejs blogg (som jag har länkat till), och eftersom den var publicerad maj 2007 så tvivlar jag ju på att bloggägaren är den skyldige till att använda någon annans bild ;)
Nyss hade du bild på en helt annan råtta? ;O Fast i den andra tråden, ser att du ändrat där med
Mvh Nathalie

#10 Ja, den här råttan!
Google is my friend. :)
Nu har det fanimig gått för långt. Dumbo ändrade inte heller namnet på bilden innan h*n lade upp den. Går man in på sidan (som Kirameki länkar till) så heter den likadant. Så det är uppenbarligen inte Dumbos råtta.
Riktigt dålig stil. Är för tillfället väldigt glad över att det inte finns många bilder på mina råttor ute på nätet.

Ja nu har det som de flesta redan skrivit gått på tok för långt.
Jag tycker synd om Rosalie (eller vad hon nu heter) som mår så dåligt att hon hittar på så här många, knäppa saker!
Och det är trist för alla oss andra som den närmsta framtiden kommer ha svårt att lita på nya medlemmar och ev. råttköpare.
Nu håller till och med jag om att trollet borde få skrivförbud. Vore det min råtta hon lagt upp en bild på skulle jag bli så jävla förbannad. Eller ja, det blir jag ändå.
men var e de ansvariga för sighten? Nån borde ju faktiskt ingripa här. Det är ju trotts allt olagligt de denna brud håller på med.
Jaa…andras råttor låter man bli!! Men vad kan man göra, personen i fråga roas ju tydligen bara av detta…gjorde jag med..men inte nu! Som ni skriver… nya medlemmar får svårare i framtiden…
#11 - Ja just det, den var det ja :)
Nu håller jag med om att det gått för långt :S och precis som castaway skriver så skulle jag också bli sjukt förbannad om det vore mina råttor hon tog bilder på! :O
Mvh Nathalie

dumbo är det samma person som love alias rosalie här på forumet? jag fattar inte…:S