OT - Msn?
Kunde inte hitta någon tråd ang msn, tänkte vi kan lägga ut den här (de som vill) så kan man få en massa kontakter och prata råttor och annat skoj :)
Ett bra sätt att lära känna andra/få råd och stöd om något man undrar över :)

Kul ide
jag kan lägga ut min; lole_96_05@hotmail.com

petite_moi@live.com
Mvh Nathalie

Är jag den enda som tycker det är jobbigt att prata via msn? :-P Jag gömmer mig oftast, fast jag är online. Jag gav ut mitt msn förut på ett fotoforum, ångrade mig, folk skrev från alla möljiga håll, vill bara ha folk jag känner via msn, eller iallafall folk som man vet vilka det är. Men jag är säkert ensam om det här :-) jag känner mig liksom tvungen att prata med folk som jag ser är onlie, så jag begränsar att ha max 8 stycken på min msn.
om ni addar säg gärna på en gång att ni är råttfolk :3
#4 Absolut, håller med dig att det kan bli för mycket ibland, MEN man får inte känna sig tvingad till att prata med ALLA, det går inte.. utan man lär känna folk efter hand och pratar när man/dem har tid :)
Sedan underlättar det oehört mycket ifall man sorterar sina msnkontakter under olika kategorier, då kommer man lättare ihåg vilka man addat/addat en och kan därefter prata sig framåt :)
Som sagt innan kan det vara bra att meddela på en gång att ni är från rif, säg gärna erat användarnamn så man får ett hum om vem det är ;) missdiss@live.se

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

#4 Känner igen det mycket väl. Jag ger inte ut min msn i första taget och vill veta vilka det är som lägger till mig. Jag får en mer eller mindre ångest när folk vill prata med mig eftersom jag känner att jag måste det. Sedan vill jag ägna min fulla uppmärksamhet om jag skriver vid msn vilket gör att jag blir stressad om jag skriver på andra ställen på nätet som forum och vanliga mail. Den "ångesten" skapar jag dock själv eftersom det är jag själv som sätter kravet men det är likväl jobbigt.
Självklart skriver och svarar jag om de andra vill och har något att säga men man får gärna kommentera i början av konversationen att det är något specifikt man undrar eller vill dryfta. Allt som oftast står jag offline, inte vid datorn eller upptagen men hojta till om det är något. När jag slösurfar och har tid att skriva så står jag som online.
Just nu är jag offline eftersom jag ägnar tiden åt denna sajt..
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..
Min msn är randigabipen@hotmail.com, glömde ju skriva det 
Precis som andra skrivit. Skriv gärna vem du är med användarnamn här ifrån om du addar mig. Har väldigt många på msn nu som jag knappt vet vilka personerna är. xD
Min msn: camilla_girl_85@hotmail.com

Jag vill me prata me folk 
Team_Sorkland@live.se

mej är det bara att adda ifall ni vill snacka råtta :P
Sla89persson@hotmail.com
You can't spell Bitchy without Itchy
Jag tycker om att prata med folk på msn men är inte online så ofta dock :/
Men adda gärna om ni känner för att prata, om vad som helst :)
Jag är snäll och bits inte det minsta!
:D
I dags läget har jag 230 pers på min msn. Brukar ha samtal med 5 i taget. Så jag brukar försöka gömma mig. Blir det fler som frågar en massa samtidigt blir jag bara stressad. Blir jagad just nu från folk. Ibland är jag snäll och lägger till nya som behöver råd när jag vet jag orkar och har tiden.
Annars är det mest folk som köpt djur ifrån mig, som jag köpt ifrån, vänner och de jag valt att hjälpa.
Inge svårt att hitta min msn ;-). Vill man fråga mig nått eller behöver specifikt min hjälp så skicka pm och be om min mail.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Min är Starbucket@live.se
Om ni lägger till, så bli inte sura om jag inte svarar. Har en tendens att ignorera alla när man skriver till mig på msn ;P
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Om någon vill ha min msn så e den ida.kramig@hotmail.com :P

Självklart ger jag ut min adress till de som vill samtala med mig, det var inte något sådant jag menade med mitt tidigare inlägg. Jag har varit i kontakt med några som tycker det är jobbigt att samtala via telefon och då kan msn och mail vara ett ypperligt komplement.
Jag snackar nog helst i telefon dock, om folk vill rådfråga, diskutera eller annat med mig.
Jag bits varken här, på mail, msn, i telefon eller verkligheten. Långt ifrån.
Min msnadress är densamme som min mailadress, telenr. går att finna på samma sida som min mailadress.
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..
Om någon vill lägga till :)