Underbara kärlek
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej alla! Nu var det förbaskat länge sedan jag var aktiv här och de gånger jag tittat in så är de flesta alla gamla godingar också försvunna. Vilka av er finns kvar egentligen?
Men till saken. Jag har varit utan råttor i nästan ett halvår (eller är det mer?) Jag vet inte, och vill inte veta. Det har gått hyffsat bra, men så fort jag ser alla tomma burar på vinden, alla leksaker och tunnlar jag hittar i vartenda skåp så känns det genast lite svårare. Saknar de små liven!
Och nu alldeles nyss kollade jag på några av mina gamla videos på mina älskade grabbar. Usch, nu är det nog. Snart blir det nog råttpåfyllning här hemma igen. Saknar ögonploppen, skutten, knastrandet, mysandet under håret vid halsen när de sitter på axeln och en liten kall nos i örat då och då.
Kan inte tänka mig något vackrare än en liten powder blue dumbo. Blå överhuvutaget och en underbar fawn. En siamessnygging och en cinnamon skulle inte sitta helt fel det heller. Nej, nu ska jag sluta drömma!
Tänkte dela med mig av kärleksklippen. Enjoy!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En äkta råtthög.

råttkärlek ska det vara ^^
You can't spell Bitchy without Itchy
Ja det är ju inte underligt att du saknar råttor när dem är så himla goa!
En gång råttmänniska, alltid råttmänniska :D
Mvh Nathalie
Varför inte skaffa råttor igen? :D
Åh vilken mysig råtthög :D

Å, vilka härliga grabbar! <3
Klart du ska skaffa råttor igen! :D
Älskar mina stora små vänner..
#3 "En gång råttmänniska, alltid råttmänniska" Sant så sant!
#4 Jag känner att min framtid ser lite svår ut just nu. Jag vet inte var jag ska ta vägen och om jag hittar något jobb. Tills jag funderat ut allt får det vänta med råttor. Dessutom att saknaden för mina grabbar är för stor ännu för att vilja ersätta dem för något annat.
#5 Jodå! en vacker dag, en vacker dag! Då sitter jag här med ett gäng mysande råttor och mår. <3