Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 1305 ggr
lovewolf
0

Knaster och plopp!

Jag köpte två råtthonor i lördags och dom fick åka 2 timmar buss & tåg innan dom kom hem så dom va ganska rädda. Dagen efter så var dom fortfarande lite rädda och ville knappt äta någonting, dom bara la i sin hängmatta och ryckte till vid minsta lilla ljud.            Idag så har jag lyckats få ut dom lite men dom vill inte att man ska bära dom än. När jag lyckades locka ut en av dom, Nikita, med hjälp av lite ärtor och när hon hade ätit några stycken så la hon sig i hängmattan och började knastra och ploppa med ögonen när jag pratade!

Jag blev så glad att hon gjorde det!                        Efter bara 2 dagar!  Skrattande

p.s   

visste inte var jag skulle sätta trådenTungan ute

Anvariel
0

Näääääääää….. =)=) Gud så gulligt!! Det låter som att du fått ett par riktiga gosisar!!

wolfgrin
0

Råttmys - Gött! :)

Roligt att hon redan trivs.

Ge mer än du förväntar dig att få.

Legobiten
0

Förlåt, säkert en dum fråga, men jag skyller på att jag inte har mina råttor än. Men vad ÄR det där med knaster och ploppa med ögonen? Alltså, hur tar det sig uttryck? Ploppa med ögonen låter ju ganska hemst, men jag har förstått att det inte är det! Skrattande

lovewolf
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Knaster-råttan är den svarta:)

Saskabraska
0

vrål diggar din myshängis som du gjort av jeans, skitcoool slitstarkt med ju:D

lovewolf
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#3 så här ser det ut när dom ploppar med ögonenTungan ute Ja, det låter och ser ganska konstigt och hemskt men det är typ ett tecken på att dom trivsGlad

lovewolf
0

#5 TackSkrattande  Jag slänger typ aldrig jeans som jag gillar även om dom är för små och har gott sönderTungan ute  Det var visst bra att jag inte gjorde det, för nu kan jag göra massor av rör-hängisar till mina små råttor!Glad

Legobiten
0

Tack Lovewolf! Det var väl för väl att jag fick se det här, för jag skulle nog tro att min råtta hade epilepsi eller nåt om jag såg detta hända! Skrattande

lovewolf
0

Ja, det ser rätt sjukt ut! För först när jag såg henne så trodde jag att hon typ va irriterad på mig eller nåt:P Men sen så fattade jagSkrattande

En konstig sak är att hon tycker inte om att man rör vid henne och om man försöker klappa henne så vänder hon sig om direkt och det ser ut som att hon tänker bitas! Men ändå så ploppar och knastrar honGlad