Blue hane sökes
Jag tänkte börja kolla runt ifall någon har/kommer att få några blåisar snart? Har en blue hooded dumbo hemma nu och är helt förälskad i färgen!

Du får leta runt lite! ;)
Nicciz har t.ex. en kull med blå nu. Wintermynta ska ha en kull där blå förväntas och Allamej planerar också där blå förväntas, vill jag minnas.
Kolla i tråden som heter "Väntad babyboom 2010" eller "Kullar just nu- Januari".
Men kom ihåg att leta efter temperament och hälsa i första hand, så du inte glömmer det och får hem en snygg blå som inte är trevlig! ;)
Älskar mina stora små vänner..

Jag har tyvärr inga blue nu, genlottot ville inte vara med och det blev bara 1/12. Det blev massa minkar istället :)

Jaha, ja, där ser man! Hade för mig att det blev blått! :P

Det borde blivit desto fler, men men.. slump och teori ville inte sammarbeta :P
Jag skulle ha haft nu i helgen. Men samma där. Tjejen ville inte sammarbeta. Verkar ha blivit skendräktig eller något annat. Gick upp mycket bra i början men sedan gick hon ned igen och inget hände.
Funderar på en omparning. Men får se.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#5 vad tråkigt. Var det från den kullen jag skulle haft en blå tjej?
Hittade inte tråden med babyboomen, letade men den ville inte komma fram :(
Och självklart är jag mån om hälsa och temperament, just därför jag vill kolla med seriösa uppfödare så att man kan få ordentlig information om föräldrar m.m! Att träffa och få en bra kontakt med uppfödaren är också viktigt.
Jag får fortsätta kolla runt helt enkelt, söker man efter något speciellt är det ju ingen brådska :)

kolla under meny 04 bebisboet, så finner du tråden.
Jo tyvärr :-(. Men funderar på en tripp till nicciz igen och chansa en sista gång.

#9 Mitt råd.. vi byter hane ;)
asg.. jao. kanske fungerar bättre. hittar jag någon slant kan jag komma innan jobbet på torsdag

#7 Här har du Babyboomtråden
Och självklart är jag mån om hälsa och temperament, just därför jag vill kolla med seriösa uppfödare så att man kan få ordentlig information om föräldrar m.m! Att träffa och få en bra kontakt med uppfödaren är också viktigt./Electronica
Härligt att höra! :)

Kom precis på att jag kanske kommer att få blå i min kommande kull(om det nu blir något). Där räknar jag med att temperamentet kommer att bli väldigt bra. Men jag är väldigt noga med var de hamnar och det är en eller två stycken som har försprång på ev. blåa ungar. Men du är välkommen att höra av dig till mig om du är intresserad!

#14 men, sötaste blåbär då!!