Myskille!
Aw, Kork (Armand) ligger innanför min tröja och mysryser, knastrar och ploppar som en tok! Det är vid sådana här tillfällen man inser hur mycket man älskar de små liven, trots att de tycker om att pinka in sängen och smaka på både påslakan och örngott, haha :D
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Aw, :)
Nu har lillen somnat också :) Så går det när man har rusat runt som en tok hela dagen
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
aw va mysigt. Jag har min lilla Alice som knastrar under mitt nackhår (= råttor är för underbara<3

He he… ja, visst är det så? Ibland blir man SÅ trött på dem för att de ska revirmarkera hela j**la tiden eller när de biter sönder ens 7000kr soffa. Men sen så sitter man där en kväll med en råtta inbakad innanför tröjan och hör hur de knastrar och då är livet riktigt, riktigt bra! =)
När du menar revirmarkera menar du pissandet va?
Blir tokig på min dumboråtta som pissar så fort han ser mig hahahaha..skittråkigt :/ han pissar på mina andra råttor också >___<
har du nå tips?

#5 Nej, tyvärr. Inget tips alls. Ja jag menar pissandet, alltså de där små dropparna de lägger. Inte de stora pölarna som hamnar på plasthyllorna - det är "riktiga" pinket, när de tömmer blåsan liksom. Jag har försökt en del för att få dem att sluta pinka på mig, min soffa, mina kläder, men det är svårt. Om någon har tips så mottas det med ENORM tacksamhet. Däremot har jag märkt att det blir mindre pink om jag tar ut dem en och en jämfört med alla på en gång. Jag tror de är lite rivaliserande i sitt revirmärkande och om en har pinkat på min hand så måste alla andra göra det. *mutter*