Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 971 ggr
Itchy
0

fiskarråtta -.-

lilla Ufot har kommit hem igen då vi ska åka och hälsa på en ursnygg Ci hane imorrn :)

och det gick lite som förväntat när hon fick syn på mitt akvarium som inte har ngt täckglas…

hon skulle genast försöka fånga de där skumma sakerna som simmade runt däri så jag fick i stort sett kasta mej från datorn till det lilla bordet där akvariumet står för att rädda mina älskade slöjisar…och det var ett tag sen jag såg lilla Euphoria se så ledsen ut som när hon blev bortschasad och satt i buren igen Skrikandes

You can't spell Bitchy without Itchy

Ratata
0

HAHA! Jag är så glad att jag har mina akvarier täckta, hade nog blivit en del fiskande här annars, det har hänt att flickorna har nosat i matningshålet i täckglaset ett par gånger och de verkar riktigt nyfikna på vad som finns där nere.

Tur att du hann förhindra ett eventuellt mordförsök på dina fiskar :P

Itchy
0

hon hade en frågande min som säker menades "var det där din mat ???"

Zolah
0

haha , en bild skulle varit underbart :3

Itchy
0

:p jag fokuserade mej på att rädda mina fickar :P

men jag hade oxo velat ha en bild av det XD

Zolah
0

Du får fixa en teckning då? xD jag hade en kompis att teckna en händelse med Akasha xD aww bjåttisen då xD måste fråga om jag får ladda upp den här :3

Itchy
0

-.- just råttor är jag urusel på att teckna

Zolah
0
Itchy
0

då skulle det nog se ut som ngt i stil med en känguru korsad med en falafel XD

nello4ever
0

#8 Haha lol undrar hur en sån ser ut -.-

zyrsan
0

Har haft såväl fiskarråtta som "fågelråtta". JISSES vad jag flög ur stolen när en tillfällig nymfparakit flög in i rummet och landade på råttburen! Såg riktigt hur de ställde sig i pointerposition och väntade på att anfalla…

Itchy
0

de har ju ett speciellt utseende när de "är på jakt"