Hur kan de?
http://www.hedemoratorget.se/index.php?action=show&show_id=2739&show_torg_namn=falun
VAD R DETTA!?
jag blir så sur och ledsennär jag ser detta i en annons därmed ! fy!
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
Det är en mus/rått fälla.. Helt naturligt, det finns många som inte uppskattar möss/råttor i sina hus, jag skulle inte heller uppskatta det, dom äter upp det man har i skafferiet, gnager hål o.s.v..
Vad är det som är konstigt?
det är väl ganska vidrigt att dom har en bild på en död mus i annonsen? tycker jag iaf.
#2 Ja, såg det i efterhand, det var inte så trevligt..
emma071- Var det bilden du reagerade på eller själva fällan?
jag tycker bara det är hemskt att ha det i en annons jag menar heter det råttfälla så borde flk förstå och inte behöva visa så dä ..
bilden
#6 Okej, då förstår jag, trodde först du syftade på själva fällan, det tycker iallafall jag är okej.
Men själv skulle jag (om jag nu hade problem med möss i mitt hus) använda mig av en "bur fälla", dom fungerar så att musen går in i buren och luckan stängs. Sen skulle jag släppa ut den långt ifrån huset, skulle aldrig klara av att döda dom små liven 
#7 jah,så skulle jag oxå ha gjort
är det bara jag som matar skogmössen? :P haha. hade en hel del när jag bodde hos mamma och jag matade dom varje dag, tillslut kom dom ut och letade efter mig när maten var slut :P upptäckte när jag satt vid datan att det satt en liten brun skogmus 1 meter ifrån mig och stirrade på mig, sen hoppade han ned och satte sig och väntade i dörröppningen.
Min mamma blev självfallet inte direkt överlycklig, men jag tyckte det var super kul!