Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 824 ggr
Liingefors
0

Byta bur? :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen som är sugen på att byta bur? Jag har tröttnat lite på min jätte fina stora bur så tänkte fråga om någon annan också gjort de, kanske kan byta då? :) Jag köppte min bur för cirka ett år sedan, jag betalade 1000 kr och fick sex hyllor, fem trappor, sele och vattenskål! Säg till ifall detta låter intressant! :) Många många kramar Sofie!! :) Bye!! <3 :)

ps: Gammal bild men men! :)

Liingefors
0

PUTT :)

sara7012
0

Har du några specielle "krav" på vad du vill ha för bur i utbyte mot din? Typ minimi mått eller om den inte får vara större åt nått håll?

Liingefors
0

alltså jag vet inte riktigt, inte mindre iallafall :) Denna har storlek:

Bredd: 42 cm

Längd: 62 cm

Höjd: 125 cm

:)

sara7012
0

Okej jag har en bur som kommer stå tom här hemma men den va lite dyrare när jag köpte de :P De är egentligen en papegoj bur. Men fick ju inte med några tillbehör till den heller. Jag har nu ett hyllplan och en badrumms hylla från ikea i den.

Zakaraa
0

Vart köpte du din bur? Letar efter en stor, den jag har just nu är bra för tillfället men vill gärna ha en högre.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Liingefors
0

jag köpte inte min bur ny :/ mrn jag fick den för ett riktigt bra pris :) ifall du nr 5# menar mig alltså hehe :)

Liingefors
0

#4 kan du lägga in en bild? :)

Zakaraa
0

#6: jo det var dig jag menade :P Okey

sara7012
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hmm vet inte hur bra bilden är men där är den iaf.

Liingefors
0

den va ju fin :)

sara7012
0

Jodå har bara haft den i några månader så den är nästan ny :P

Zakaraa
0

#9: Jag funderade på att köpa en sån bur :P Tyckte den var lite ranglig men det kanske bara va det exemplaret jag såg, är din stabil?

Liingefors
0

Putt :)