Namn?
Ska troligtvis köpa 1 till råtta(ska bli väldigt spännande då jag förr bara haft 2 och 2 och nu blir det 3
) aja, till ämnet. Har funderat på dom här namnen(ska köpa en hona)
Hailey
Bailey
Nim (tkr det är sött, + heter mina andra på N((Nikki och Nicole) så tkt det blir lite gulligt med N&N&N
) Snickers(dock lite pojkigt?)
Men kom gärna med egna förslag vad ni tycker!
Men vet inte hur den kommer se ut då jag inte riktigt "hittat" någon, så kanske helt plötsligt ploppar upp ngt när jag ser den… Vem vet? Men vill ändå ha en plan B 
När jag hämtar den kommer jag lägga ut bilder och göra en tråd om den
så var inte oroliga 
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
*putt*
Det är nog bara du som kan bestämma namn på din egen råtta efter vad du tycker är fint och vad som passar råttan på personligheten och utseendet…
Men jag tänker skriva lite i alla fall :P
Jag bryr mig inte om namnet jag gillar är ett typiskt killnamn och jag har en honråtta - hon får heta det i alla fall…
Jag har haft en hona som hette Jerry för att hon passade i det helt enkelt och en annan hona som hette Billbo ("felstavat" med två L med mening) för att hon passade i det!
Personligen så gillar jag inte "typiska" djurnamn, och skulle inte döpa något av mina egna djur till det, men sånt är ju en smaksak. Jag har två katter hemma som heter Skorpan och Smulan och det är ju två av de mest typiska namnen för katter i historien, och jag kan inte tänka mig att dom kan heta något annat.
Nim tyckte jag var fint och rätt så enkelt, dessutom gillar jag "teman" eftersom alla heter något på N då :)
Jag gillade också Nim ^^
Kanske blir en liten Nim då ^^ Får se om jag tycker hon passar till det, kan även lägga hit en bild när jag hämtat henne så får ni se vad ni tkr hon passar som :) Om jag inte redan bestämt då ;)
Dom jag velar mellan just nu är mest Nim och Hailey
Alltså jag kommer utala Hailey som Hejli
Funderar nu även på Beast, Beauty pch City/Citie/Citii/Citi (vet inte hur jag ska stava det :P)
Det står mellan:
- Nim
- Hailey
- Beast
- Beauty
- City
Mist var väl också fint?