Blixten... :,( R.I.P
Beklagar sorgen!
Beklagar sorgen

Beklagar :( Hur försvann han?

Jag beklagar sorgen, jag förlorade också en vän nyligen
Min lilla guldhamster Izzy, jag saknar henne så
===============================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================
(#6 Ett terrarium eller akvarium kan väl ha klättermöjligheter bortsett från just glaset? Jag har möss i ett terrarium, men har jättemycket nät och grenar inuti buren, så visst sjutton får de klättra. Man ser ju inte ett dugg av inredningen på bilden du kommenterade. Den kanske t.o.m är utbyggd.)
/Anneli

Beklagar sorgen! *tröstkramar*
Han är i råtthimlen och myser och busar med alla andra goa råttor som finns där. =)

Åter igen jag beklagar
(En sång tillägnad alla som inte kommer över sin saknad över någon förlorad: http://www.youtube.com/watch?v=z7itKF198lg&feature=related den är så vacker att jag börjar gråta
)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#17, bra jobbat men jag tror admin glömde mitt inlägg #5

aaaw
va underbara ni är! tack för alla omtänksamma ord! kramar till er alla.
Vi vet inte riktigt hur det gick till.. en morgon låg han brevid matskålen på rygg.. hade kissat på sig stackarn..
men vad veterinärerna sagt så verkade det vara en hjärtinfarkt eller nåt åt det hållet..
Usch. 
/Anneli
Usch då, aldrig trevligt när de går bort..beklagar sorgen o R I P lilla Blixten.